به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي گيلان خانم مهندس ميررحيمي رئيس اداره فناوري اطلاعات وارتباطات در اين رابطه گفت: اين سامانه با هدف دسترسي آسان عموم مردم به مجموعه خدمات قابل انجام توسط راه و شهرسازي جهت ارتباط دو طرفه تمامي اقشار جامعه با اين وزارت خانه و با سه هدف اصل دسترسي آزاد به اطلاعات، اصلاح فرايندها و حضور مردم در تصميمات شكل گرفته و در مجموع سامانهاي براي احقاق حقوق شهروندي راه اندازي شده است.
وي با اشاره باينكه اين اقدام در راستاي افزايش خدمات الكترونيكي و ارتباط آسان و سريع مردم با مسئولين انجام شده است، افزود: شهروندان عزيز مي توانند به اين سامانه كه لينك دسترسي آن با عنوان (شهراه، راهي به سوي شهروندان) است، مراجعه كنند و بدين ترتيب ضرورت مراجعه حضوري آنان به ادارات از بين خواهد رفت.
ميررحيمي با ارائه توضيحاتي درباره مسائل قابل پيگيري در اين سامانه عنوان كرد: كليه خدمات قابل ارائه در اين سامانه توسط وزارت راه و شهرسازي در حوزه هاي راه، مسكن، شهرسازي،راه آهن، هوايي ، زميني و بافت هاي فرسوده و .... از جمله مواردي هستند كه در اين سامانه در دسترس عموم مردم گرامي قرار گرفته است.
اين مسئول در اين راستا اظهارداشت: درخواست هاي مردمي ثبت شده در اين سامانه توسط همكاران در حوزه هاي مربوطه مورد بررسي قرار گرفته و پاسخ مقتضي به ايشان ارائه خواهد شد كه امكان پيگيري لازم نيز براي شهروندان در اين سامانه پيش بيني شده است.
رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی با عنوان شهراه توسط وزارت راه و شهرسازی و درج لینک آن به آدرس: (http://shahrah.mrud.ir/Portal/Home ) در سایت اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.
کد خبر 531370
نظر شما