رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر؛ رویکرد مدیریت شهری کرج خدمت رسانی به شهروندان است

رئیس کمیسیون تلفیق گفت: رویکرد اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج باید خدمت رسانی به شهروندان باشد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، روح الله کیان با اعلام این مطلب گفت: دوره چهارم فعالیت شوراهاي اسلامی شهر و روستا در کشور علی رغم مسائل و مشکلات پیش روی شوراها مطلوب بوده و این نهاد مردمی به صورت تدریجی نهادینه شده و سیر تکاملی را خود را طی می کنند.

کیان با تاکید بر نیاز شدید به تعامل کامل دولت و شوراها برای پیشبرد کارها گفت: باید صادقانه به مردم خدمت نماییم و برای افزایش رضایتمندی آنان با تمام توان تلاش کنیم زیرا شورا و شهرداری در خط مقدم خدمتگذاری به مردم و شهروندان قرار دارند.

وی اظهار داشت: فلسفه شوراها واگذاری امور به مردم است و مردم بایستی در سرنوشت خود سهیم شوند و خود را نسبت به حل مشکلات و سازماندهی امور جامعه بیشترمسئول بدانند.

رئیس کمیسیون تلفیق ادامه داد: وظيفه و دغدغه ی شوراها صیانت از این جایگاه است که بر اساس آموزه های دینی پایه گذاری شده و این صیانت دارای ابعاد گوناگونی است و در رفتار، عملکرد و گفتار ما در دوران مسئولیتی که به ما محول شده است بایستی بیشتر نمایان باشد.

این مسئول تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی بایستی با روحیه فداکاری و بسیجی به خدمت به مردم پرداخته و عدالت محوری را سرلوحه خود در خدمات رسانی به مردم مدنظر قرار دهند و خود را مسئول و نماینده همه مردمی که در منطقه مورد خدمت خود زندگی می کنند، بدانند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =