موضوع روکش موزاییک پیاده رو در مقابل منازل، تغییر در وضعیت جوی ها و آبراهه های جنوب شرق تهران و همچین عملکرد شهرداری منطقه 14 مورد سئوال یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یکی از اصلی ترین وظایف سرویس مشکلات مردم، رسیدگی به مشکلات محلات و مناطق در شهرها و روستاهای کشور است. در این راستا برخی از شهروندان کامنتهایی را برای این سرویس می نویسند که با توجه به نیروی انسانی موجود و امکان پیگیری، مسایل با مسئولان مربوطه به خصوص شهرداریها در میان گذاشته می شود.

در همین راستا مخاطبی به نام علی درباره مشکلات محله خود در منطقه 14 تهران نوشته: شهرداری منطقه 14 در اقدامی عجیب و غیر ضروری نسبت به تعویض جوی های آب خیابان قیام اقدام کرد و جوی های خوب و بدون مشکل منطقه را به جوی های مثلثی و بدون کشش تبدیل کرد اونم بدون هیچ توضیحی.انتقاد از این اوضاع قطعا با پاسخی مثل قبل رو برو میشود که "اصلاح مهندسی" انجام شده.از این مورد که بگذریم؛ وقتی شهرداری طرحی رو پیاده می کنه نباید هزینه اش بر عهده مردم باشه.پیاده رو ها را کندند و موزائیک های جلوی درب منازل را شکستند و بعد از یکماه؛ هنوز جلوی درب منازل خاکی است و شهرداری معتقد است پیاده رو ها مربوط به اونا نیست و خود مردم باید موزائیک کنند.سوال اینه؛ مگر تصمیم با این اقدام غیر ضروری با مردم بوده که هزینه اش را ما باید بدیم؟ دقیقا وظیفه شهرداری که مالیات و عوارض میگیره چیه و چه خدماتی میده؟


جوابیه شهرداری منطقه 14

با سلام خدمت شهروند محترم

به اطلاع می رساند، درخصوص مشکل مطروحه از سوی شهروند محترم مبنی بر تغییر جوهای خیابان قیام، در ابتدا اعلام می دارد که شهرداری منطقه 14 هیچ گونه فعالیت عمرانی در خیابان قیام انجام نداده است و در ادامه بیان می گردد که نظر به درخواست مکررکتبی شهروندان و شورایاران این اقدام عمرانی در کوچه های شاهد دو و چهار در دستور کار قرار گرفت.
از سوی دیگر با توجه به ایجاد شبکه فاضلاب شهری، تایید کارشناسان بهداشت و افزایش میزان سلامت شهروندان انهار فرعی به صورت انهار مثلثی مورد توجه قرار گرفت.
همچنین خاطر نشان می گردد؛ در خصوص موزاییک های شکسته بخشی که مربوط به معبر عمومی باشد به دلیل عقب نشینی انهار از سوی شهرداری آسفالت می شود و اعلام می دارد شهرداری در حریم خصوصی شهروندان مشکلی ایجاد نکرده است.
پیشاپیش از صبوری شهروندان عزیز در انجام پروژه های شهری کمال تشکر وامتنان را داریم.
روابط عمومی شهرداری منطقه 14


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    6 0
    اگه پياده رو با مردم باشه پس اينايي كه وسايل و خودرو و لوازم مغازشون رو تو پياده رو ميذارن خلاف نميكنن... و ببينين چه آشوبي ميشه
  • جواد قاسمي A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    با سلام و احترام خدمت خبرگزاري محترم و وزين خبر آنلاين مشكل عنوان شده جوي آب در كوچه هاي شاهد2 و 4 محله قيام به طور مكرر از سوي ساكنين محله از ناحيه و منطقه شهرداري و ژيگيري شده است و در روز هاي باراني و همچنين زماني كه بعضي از همسايگان اقدام به شتشو در خانه ميكنند پياده رو تبديل به چاله آب شده و جوي جديد اصلا قابليت جذب آبهاي سطحي را ندارد و اين موضوع بطور مكرر به شهرداري منعكس شده است ، در خصوص شكستن موزائيك هخا نيز اين موضوع صحت داشته و شهرداري به هيچ عنوان جوابگوي اين موضوع نمي باشد، به نظر اكثر اهالي محل اين موضوع اصراف بيت المال و از اولويت و دغدغه هاي اهالي محل نبوده كه موجب ناراحتي و ديد بد مردمنسبت به شهرداري نيز نشده است، محترم جهت انعكاس و پيگيري موضوع طلب كمك داريم. با سژاس
  • علی IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 0
    یا خود خدا.اینها مارو چی فرض کردن؟؟درخواست کتبی؟والا اونچه ما دیدیم شکایت 2030 همسایه از این طرح بود.میشه بپرسیم چه کسی درخواست کتبی داده؟مگر نباید اهالی محل درخواست بدن؟اینکه یک پیمانکاری با یک طرح غیر ضروری برای خودش درامد دست و پا میکنه رو به مردم چرانسبت میدین؟بعد میفرمائید مشکل یایجاد نشده؟ای کاش میشد خبرنگار حضورا میومد میدید یا میشد عکس ارسال کرد تا ثابت بشه کی داره دروغ میگه.بله قسمت خیابان که عقب نشینی شده باید آسفالت بشه.اما موزاییک های جلوی درب منازل چی؟هیچ اتفاقی نیوفتاده؟شکسته نشده؟ دروغ تو روز روشن؟مارو چی فرض میکنن؟این نوع جواب دادن به خدا دردش بیشتر از خود مسئله است.بیایید ببینید که چطور موزاییک ها شکسته شده اون وقت میگن حریم خصوصی.اگه خصوصی بود که اجازه این کار رو نمی دادیم
  • بی نام GB ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    شهداریچی ها اگر زور پشتشان باشد یا مقامی در محله یا خیابانی سکونت داشته باشد به ان محل ها میرسند. من الان 9 سال در محله ابشاهی یزد ک.چه لاله سکونت دارم و با این که در مرکز شهره هنوز اسفالت نشده اما کوچه های جدید الاحداث بغل همین محل که تا سال گذشته باغ بوده سریعا اسفالت گردیدهمر که زورش بیش ترقی بیشتر.