سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی گفت: ۲۱۰ کیلوگرم پیش‌ساز شیشه از نوع افدرین در محور ارومیه-تبریز کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی گفت: با اطلاع از خبری مبنی بر حمل مواد مخدر در محور ارومیه-تبریز به وسیله یک دستگاه خودروی وانت پیکان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر در محور اعلامی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۱۰ کیلوگرم پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی از نوع افدرین کشف شد و در این باره یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
اصلانی از کشف ۱۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در ایست بازرسی دارلک خبر داد و بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد و در این زمینه برخورد با پدیده قاچاق وظیفه همگانی است و همه باید در این زمینه تلاش و کوشش کنند.
اصلانی گفت: دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره سرقت در ارومیه، توقیف سواری پژو با بیش از ۵۲ میلیون ریال خلافی در نقده، توقیف خودرو‌های حامل البسه قاچاق میلیاردی در ماکو و نیز کالای پزشکی قاچاق در ابواوغلی خوی از سایر اقدامات پلیس استان در چند روز گذشته بوده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =