رئیس دانشکده جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه تبریز گفت: کنفرانس بین المللی پیامدهای جغرافیایی و زیست محیطی وضعیت دریاچه ارومیه در خصوص وضعیت بحرانی و پیامدهای زیست محیطی بحران این دریاچه ۲۷ و ۲۸ مهرماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، شهرام روستایی گفت: کنفرانس بین المللی پیامدهای جغرافیایی و زیست محیطی وضعیت دریاچه ارومیه در پنج محور اصلی طبیعی و زیست محیطی، فضایی و کالبدی، اجتماعی-اقتصادی، فناوری های نوین، ژئوپولیتیک؛ که هر کدام دارای عناوین فرعی متعددی نیز هستند، برگزار خواهد شد.
رئیس دانشکده جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه تبریز افزود: علاقمندان برای ارسال مقالات تا ۱۵ شهریورماه سال جاری فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این کنفرانس واقع در دانشکده جغرافیایی و برنامه ریزی دانشگاه تبریز و یا به آدرس اینترنتی http://iculc2016.ir/fa/index.php ارسال نمایند.
وی ارایه آخرین یافته‌های داخلی و بین المللی برگرفته از پژوهش ها و تحقیقات کاربردی در خصوص وضعیت بحرانی و پیامدهای زیست محیطی بحران دریاچه ارومیه را از جمله اهداف این کنفرانس اعلام کرد.
روستایی یادآور شد: طبق هماهنگی های به عمل آمده چندین سخنران کلیدی از کشورمان منجمله معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست و دیگر کشورهای مختلف جهان از جمله ایتالیا، استرالیا، اتریش، آمریکا و ... به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
این گزارش حاکی است: محمدرضا پورمحمدی «رئیس کنفرانس»، شهرام روستایی «دبیر»، علی‌محمدخورشیددوست «دبیر علمی»، شهریور روستایی «دبیر اجرایی» و اکبر اصغری زمانی «دبیر هماهنگی کنفرانس» را بر عهده دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =