۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

تیم پیروز بازی سپاهان و پدیده در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال می‌تواند برای رسیدن به رتبه تک‌رقمی در پایان لیگ امیدوار باشد.

سپاهان بعد از دو برد متوالی در مقابل نفت تهران و گسترش فولاد بعد از مدت‌ها هوادارانش را امیدوار کرده بود اما یک باخت بدموقع در مقابل راه‌آهن برنامه‌های این تیم برای صعود به رتبه‌های بالاتر جدول لیگ را به هم ریخت تا شاگردان قاسم زاغی‌نژاد در هفته پایانی لیگ برای جدایی از رتبه‌های دورقمی جدول لیگ به دیدار پدیده بروند.

پیروزی سپاهان در مقابل حریف مشهدی اگر با توقف گسترش فولاد در خانه فولاد خوزستان همراه شود و سایپا هم در مقابل نفت به پیروزی نرسد نماینده فوتبال اصفهان می‌تواند تا رتبه هشتم جدول هم خودش را بالا بکشد.

البته پدیده در این چند هفته تبدیل به تیمی بی‌آزار شده که در دو مسابقه قبلی در مشهد به ذوب‌آهن و استقلال خوزستان باخته و از آنجایی که سیاست رضا مهاجری سرمربی این تیم استفاده از بازیکنان جوان در این هفته‌های پایانی بوده بعید به نظر می‌رسد که این تیم حریفی خطرناک برای سپاهان باشد.

تاریخچه

پدیده از ابتدای لیگ چهاردهم در فوتبال ایران حاضر بوده و تا به امروز 3 بار در مقابل سپاهان به میدان رفته است. سال گذشته و در نخستین حضور حسین فرکی به‌عنوان سرمربی تیم سپاهان با گل محمدرضا خلعتبری موفق شد پدیده را در خانه خودش شکست دهد. در بازی برگشت هم لوسیانو پریرا برزیلی گل زد تا سپاهان 3 امتیاز دیگر از پدیده بگیرد.

اما در دور رفت لیگ امسال در حالی که سپاهان با تک‌گل مهدی شریفی از حریف خودش پیش بود معین عباسیان در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

چهره ویژه

ترکیب خط دفاعی پدیده با حضور بازیکنان سابق سپاهان شکل گرفته و حتی در این بازی تشریفاتی هم می‌توان انگیزه را در چشمان محمدحسین مرادمند، احمد آل‌نعمه و رضا ناصحی دید که می‌خواهند در مقابل سپاهان خودشان را اثبات کنند. در ترکیب سپاهان هم امین منوچهری باید نشان دهد که همان مهاجم گلزن هفته‌های قبل است.

غایبان

لوسیانو پریرا در این هفته‌ها آن‌قدر عصبی بازی می‌کند که با گرفتن دو اخطار متوالی در این دو هفته خودش را از حضور در هفته پایانی لیگ محروم کرده است و در این بازی به میدان نخواهد رفت.

پیش‌بینی

سپاهان اصلاً به رتبه دورقمی جدول لیگ علاقه‌ای ندارد و مطمئناً برای گرفتن 3 امتیاز در این بازی شانس بسیار بیشتری خواهد داشت ولی پدیده هم بدش نمی‌آید که در بازی پایانی لیگ امتیازات این بازی را به حساب خودش واریز کند.

ترکیب احتمالی

سپاهان: شهاب گردان، علی احمدی، عبدالله کرمی، سعید قائدی‌فر، علی کریمی، فوزیل موسایف، حسین پاپی، رسول نویدکیا، میلاد سرلک، محمدرضا خلعتبری و امین منوچهری

پدیده: مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، مسعود نظرزاده، محمدرضا ناصحی، احمد آل‌نعمه ، مهدی خیری، میثم نقی‌زاده، محسن یوسفی، کریم احمدی، محسن بیات و معین عباسیان.

برنامه هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران

جمعه 24 اردیبهشت ساعت18

پرسپولیس- راه‌آهن
استقلال خوزستان- ذوب‌آهن
صبا قم- استقلال تهران
سیاه‌جامگان مشهد- ملوان انزلی
سایپا- نفت تهران
سپاهان- پدیده مشهد
تراکتورسازی تبریز- استقلال اهواز
فولاد خوزستان- گسترش فولاد تبریز.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =