رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت که حقوق کادر فنی تیم ملی فوتبال پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج در اولین نشست خبری پس از جلسه با سرمربی تیم ملی گفت: ابتدا بهتر است از مجمع فدراسیون فوتبال و وزیر محترم تشکر کنم چرا که همه به بنده محبت داشتند و مجمع با 50 رای به من اعتماد کرد.

وی ادامه داد: واقعیت قضیه این بود که به من عنوان کردند با توجه به سابقه بنده در فوتبال توقع دارند که اتفاقات مثبتی رخ دهد.

رییس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: امیدوارم خدا به من کمک کند تا بتوانم در این حوزه اثر خوبی از خود به جا بگذارم. مخصوصا یکی از بحث‌های مهم ما مسئله کارلوس کروش است. در دو روز گذشته تقریبا همه چیز را در این رابطه مطالعه کرده‌ام. مسائلی وجود دارد که باید حل شود.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به اینکه درخصوص اردوهای تیم ملی و نیز موضوع زمین چمن با سرمربی تیم ملی بحث کرده‌ایم گفت: خوشبختانه توانستیم در این دو سه روز پاداش‌های گذشته بازیکنان و حقوق کادر را مد نظر قرار دهیم. هرچند اصلا وضعیت مالی فدراسیون خوب نیست اما پاداش‌های مربوط به بازی‌های ترکمنستان، هند و عمان پرداخت شد و حقوق‌ها را نیز پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: دیگر مشکلی که داشتیم مربوط به زمین چمن بود که ورزشگاه دستگردی به مدت یک سال اجاره شد و عمده صحبت‌هایمان مبنی بر این بود که زمینی را مد نظر قرار دهیم که امکانات بدنسازی و... را داشته باشد. این اتفاق خوبی بود چرا که ما بلافاصله پس از اتمام لیگ موضوع تیم ملی را در پیش داریم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه قرارداد یک ساله‌ی زمین با مجموعه پاس قوامین منعقد شد و آقای کروش هم از این مسئله خوشحال بود. ما جلسه کوتاهی با مسئولان نیروی انتظامی داشتیم و در همان جلسه هم به توافق رسیدیم. از فرمانده محترم نیروی انتظامی هم بابت این موضوع تشکر می‌کنم. در حال برطرف کردن مشکلات هستیم و ان‌شاءالله در آینده همکاری خوبی با کروش خواهیم داشت.

او اضافه کرد: با فشار نمی‌شود کار را پیش برد و باید تفاهم و توافق وجود داشته باشد. هیچ کس هم درحال حاضر مخالف کارلوس کروش نیست و همه ارکان دولت و فدراسیون فوتبال نظر مثبتی روی او دارند. معتقدم او می‌تواند کمک‌های زیادی به فوتبال ایران کند و در آینده این موضوع را می‌بینیم. نباید به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم. زمین فوتبال، استخر، سالن بدنسازی و... حداقل امکانات مورد نیاز یک تیم ملی است.

تاج در ادامه به انتقادات وارد شده به لباس تیم ملی ایران نیز اشاره کرد و گفت: در این باره هم صحبت کردیم. اگر مدل‌های آن‌ها کیفیت لازم را داشته باشد، با آن‌ها ادامه می‌دهیم. اگر این لباس‌ها بتوانند بدن بازیکنان را خنک نگه دارند و در طول یک مسابقه عرق بازیکنان را در خود جذب نکند و دیگر نکات لازم را داشته باشد با ما ادامه می‌دهند وگرنه فکر دیگری را درباره آن‌ها خواهیم کرد. امیدوارم شرایط خوبی را در آینده داشته باشیم. من شرایط کار با کروش را خوب دیده‌ام و قبل از انتخابات هم گفتم که یکی از دغدغه‌های من حل مشکلات تیم ملی است. درخواست‌های کروش هم به حق است. تلاش کردیم حقوق معوقه تیم ملی برطرف شود و الان هم تامین شده است و تلاش می‌کنیم مشکلات دیگر را هم از پیش رو برداریم.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: عمده‌ترین احتیاجات تیم ملی برای شروع اردو زمین برای تمرین کردن، لباس برای پوشیدن و پاداش است. باید احترامات را حفظ کنیم. گاهی مواقع مشکلاتی پیش می‌آید اما نباید منجر به اختلاف شود. احترام متقابل را باید حفظ کنیم. نسبت به کروش تعهدی داریم و به آن عمل می‌کنیم. کروش هم باید به تعهداتش عمل کند و هیچ مشکلی با دعوا کردن حل نمی‌شود.

تاج با بیان اینکه باید با عاملین فساد در فوتبال برخورد شود، گفت: من با دادستان محترم هم صحبت کرده‌ام و ارزیابی‌ام مثبت است. معتقدم او همراه با فوتبال است و از سوابق ورزشی او هم خبر دارم. ما باید مراقب خودمان باشیم بازیکنان برجسته با توجه به معروفیت‌شان در معرض چنین عواملی هستند و باید بیش از گذشته مراقب خودشان باشند. باید هر چه زودتر به پرونده فساد رسیدگی شود و با هر کسی که در این موضوع دخیل است برخورد کنند. احساس خودم از مجموعه فدراسیون فوتبال و رییس سابق این است که به خوبی به وظایفشان عمل کردند.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌هایش به موضوع هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: من قصد دارم همانطور که کفاشیان در سازمان لیگ دخالت نمی‌کرد در امور مربوط به این سازمان دخالت نکند اما دوست داریم که هفته پایانی لیگ به خوبی آماده شود. ما سه استیچ را آماده کرده‌ایم یکی در ورزشگاه قم، دیگری در خوزستان و سومین استیچ را در تهران آماده کرده‌ایم تا مراسم با وجود جام و مدال برگزار شود. تمام این برنامه‌ها قرار است در حضور بالاترین مقامات استانی مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: می‌توانستیم زمان یک یا دو بازی را تغییر دهیم اما دوست داشتیم که بازی‌ها به صورت همزمان برگزار شود و تمام زیبایی پایانی لیگ نیز به همین مساله است چرا که این رقابت‌ها در سطح بسیار حساسی برگزار می‌شود. درباره بازی پرسپولیس و راه‌آهن نیز باید بگویم که این دیدار بسیار مهم است و همه بلیت‌ها تقریبا فروخته شده، از همه عزیزان خوهش می‌کنم کسی بدون بلیت به ورزشگاه نیاید تا اتفاق شهرآورد رخ ندهد.

تاج درباره اظهارات کروش مبنی بر اینکه عده‌ای نمی‌خواهند تیم ملی نتیجه بگیرد، گفت: اولویت اول بنده به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، تیم ملی است و همه ارکان حاضر در فدراسیون فوتبال باید این مساله را مدنظر قرار دهند.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع حق پخش اظهار کرد: ما قصد داریم همکاری خوبی بین سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال برقرار شود تا مشکلات پیش آمده برطرف گردد.

وی افزود: علاوه بر این ما موضوع سربازها را مدنظر قرار داده‌ایم. کروش به حل این مساله بسیار خوش‌بین است چرا که در دو روزه گذشته اتفاقاتی افتاده که او را خوشحال کرده است. این مساله که یک سرباز بتواند در تیم لیگ برتری به میدان برود اما نتواند از حضور در تیم ملی به عنوان جبهه اصلی بهره‌مند شود خیلی بی‌منطقی است.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =