توپالیدیس: پرسپولیسی‌ها از قهرمان نشدن می‌ترسند/ مطمئنم در لیگ برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: پرسپولیس از اینکه جام قهرمانی را فردا از دست بدهد، می‌ترسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یوانیس توپالیدیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما فردا یک بازی بزرگ با بهترین تیم ایران و یکی از بهترین‌های آسیا داریم. اگر به سه هفته قبل برگردیم، همه فکر می‌کردند که سقوط می‌کنیم، اما فردا شانس بزرگی برای بقا در لیگ برتر داریم.

سرمربی راه‌آهن با تمجید از تیم پرسپولیس گفت: همانطور که گفتم، پرسپولیس یک تیم پرطرفدار است و من قبل از اینکه به ایران بیایم، از این تیم شناخت داشتم. در ایران نیز هر وقت برای خوردن قهوه می‌روم، می‌بینم که اکثریت مردم طرفدار پرسپولیس هستند.بازی فردا فوتبال است، نه بسکتبال. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و این را با پرسپولیس‌ در بازی فردا نشان خواهیم داد. ضمن اینکه تاکید می‌کنم مشکل راه‌آهن من نبودم و وقتی هدایت این تیم را برعهده گرفتم، راه‌آهن امتیازات خوبی را کسب کرده است.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سوال که بر چه اساسی می‌گوید پرسپولیس از راه‌آهن که در آستانه سقوط قرار دارد، می‌ترسد، گفت: پرسپولیس از ما نمی‌ترسد، از این می‌ترسد که جام را از دست بدهد. ممکن است آنها 2 بر صفر ما شکست بدهند اما قهرمان نشوند. آنها از این مسئله می‌ترسند.توپالیدیس درباره اینکه ماندن تیمش در لیگ برتر فقط دست خودش نیست و به بازی ملوان و سیاه‌جامگان هم بستگی دارد، گفت: با توجه به بازی مستقیم ملوان و سیاه‌جامگان مطمئن هستم در لیگ ماندنی خواهیم بود.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =