مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت از اقتصاد مقاومتی گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور نقش تاثیرگذاری در حمایت از اقتصاد مقاومتی دارد.

به گزارش خبرآنلاین، غفور اصغر رضایی در نشست تخصصی بررسی عملکرد شعب استان افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" وظیفه تک تک ما را برای تحقق این شعار دو چندان کرده است.

وی راه نجات اقتصاد کشور را حمایت از تولید ملی خواند و افزود: خوشبختانه امسال سیاست های اعتباری بانک توسعه تعاون نیز بر مبنای حمایت از اقتصاد داخلی تنظیم و عملیاتی شده است که امیدواریم در طول سال زمینه حمایت از اقتصاد ملی فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد بانک توسعه تعاون شعب آذربایجان شرقی طی سال گذشته اذعان داشت: خوشبختانه در طول سال گذشته عملکرد شعب استان در سطح ملی قابل دفاع بود و انتخاب شعبه تبریز به عنوان شعبه برتر کشور در سه شاخص جذب منابع، سود دهی و کاهش مطالبات یکی از بارزترین نمونه های این موفقیت است.

وی کسب این عنوان برتر را افتخاری برای استان خواند و اذعان داشت: بی تردید این انتخاب و موفقیت آغاز راه است و نباید به آن اکتفا نمود.

رضایی با اشاره به چالش های سال گذشته تاکید کرد: امسال وظیفه سنگین تری نسبت به سال گذشته داریم چرا که امسال "اقدام و عمل" اولویت کاری تمام دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خطاب به روسای شعب حاضر در این نشست تصریح کرد: دو ماه از سال 1395 نیز گذشت فرصت برای تحقق برنامه ها بسیار محدود است برای اینکه جایگاه استان در مقایسه با استان های همطراز ارتقا یابد باید کار و تلاش مضاعفی را انجام دهیم.

رضایی در پایان بر ارتقای بهره وری کاری تاکید کرد و گفت: روسای شعب با نظارت بر هزینه ها و همچنین بهره مندی از توانمندی هر یک از همکاران شعب زمینه ارتقای بهره وری را فراهم نمایند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =