همایش دوروزه (دوره آموزش ایمنی وسایل نقلیه عمومی ) ،ویژه روسا و کارشناسان ادارات ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در هتل ملک نوشهر به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران برگزار گردید.

به گزارش خبرانلاین مازندران  ،در اين همايش مهندس احمد آفرين محمدزاده ،مدير كل حمل و نقل و پايانه ها ي استان مازندران ضمن عرض خير مقدم به حضار در خصوص ايمني و اهميت آن در راههاي استان نكاتي را اشاره نمودند.
سپس آقاي ضرغامي از سوي شركت تجهيز كننده مراكز در مورد آشنايي با خطوط مراكز معاينه فني و تجهيزات تست و كالبزاسيون و بعد خانم ابوالقاسم از سوي ستاد و آقاي دهدشتي از اصفهان در مورد معرفي قابليت هاي نظارتي سامانه بر خط (آنلاين)معاينه فني و آقاي حصاركي از طرف شركت بازرسي كنترل كيفيت و آقاي عبدوس (معاون دفتر ايمني و ترافيك سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در زمينه تشريح مباني ضوابط جديد التاسيس و بهره برداري از مراكز فني مطالبي را ارايه نمودند.
و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ روساي ايمني و ترافيك استان هاي خراسان رضوي،گيلان،آذربايجان غربي و فارس،يزد در زمينه تجارب و نكات مهم اجام گرفت.
خاطر نشان مي شود:در دومين روز اين همايش دكتر شفيعيان مدرس اين دوره آموزشي در زمينه معرفي روش هاي مختلف كنترل و بازرسي وسايل نقليه عمومي مطالبي را بيان نمودند.اين همايش دوروزه با آزمون از حاضرين در جلسه پايان گرفت.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =