۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۸
70 هکتار از اراضی تپه مرادآب آزاد سازی شد

مدیر اجرایی طرح ساماندهی تپه مراد آب کرج گفت: تا کنون 70 هکتار از اراضی تپه مرادآب توسط این ستاد آزادسازی شده است که دو هکتار باقی مانده از آن نیز به زودی به منظور احداث فضاهای سبز، گردشگری، تفریحی و ... تملک می شود .

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،امیر جوانمرد عنوان کرد: ستاد اجرایی طرح ساماندهی تپه مراد آب کرج 55 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی این تپه طی سال جاری اختصاص داده است.

مدیر اجرایی طرح ساماندهی تپه مراد آب کرج اظهار داشت: با اختصاص این اعتبار زمینه تملک 45 تا 50 واحد مسکونی در منطقه مذکور فراهم شده است.

جوانمرد بیان کرد: دامنه طرح ساماندهی تپه مراد آب 72 هکتار است که تا کنون 70 هکتار آن آزاد شده و تنها دو هکتار از آن باقی مانده است.

این مسئول گفت: حدود 330 قطعه زمین در دو هکتار باقی مانده طرح ساماندهی قرار گرفته است که در آینده با جذب اعتبار به طرح ساماندهی تپه مراد آب واگذار می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز 75 میلیارد ریال برای ساماندهی تپه مراد آب اختصاص داده شد که 50 واحد مسکونی توسط این ستاد تملک شد.

مدیر اجرایی طرح ساماندهی تپه مراد آب در پایان خاطر نشان کرد: مقرر گردیده در 70 هکتار آزاد شده از تپه مراد آباد پارک، زمین بازی، فضای گردشگری، تجاری و ... احداث شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =