۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۴
ارتباط با سامانه 137 امروز با اختلال مواجه است

مدیر سامانه 137 شهرداری کرج اظهار داشت: از صبح امروز 26 اردیبهشت ماه تا پایان ساعت اداری، تلفن های سامانه 137 شهرداری کرج با اختلالاتی روبروست.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،حسین امام جمعه با اعلام این خبر گفت: اختلال به وجود آمده در شماره تلفن این سامانه بر اثر اتصال سیستم های شبکه به فیبر نوری است و تا ساعاتی از بعد از ظهر ادامه خواهد یافت.

وی، با اذعان بر اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری و به تبع آن سامانه 137 انتقال خواسته های شهروندان به مسئولان و رفع مشکلات و دغدغه ها به واسطه استماع این مطالب است، عنوان داشت: کوشیده شده است با ارتقای سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری سامانه، شاهد پیشرفت خوبی در زمینه دریافت نظرات و خواسته های مردمی باشیم.

به گفته امام جمعه، سامانه 137 از جمله بخش هایی است که با تاکیدات موکد شهردار کرج، باید مورد توجه مدیران و مسئولان همه مناطق، بخش ها و سازمان ها قرار گرفته و به کیفیت خدمات رسانی در شهر کمک کند.

این مسئول اضافه کرد: به محض رفع مشکلات ارتباطی سامانه و اتصال سیستم به فیبر نوری، ثبت و انتقال تماس ها و پیام های شهروندان از طریق کارشناسان و اپراتورهای سامانه از سر گرفته می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =