طی جلسه ای با هیات مدیره خانه مطبوعات مشکلات آن و برنامه های سال ٩٥ خانه مطبوعات بررسی شد و مقرر گردید برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری البرز ، برگزاری کارگاه های آموزشی حوزه رسانه و مشارکت در برگزاری اولین نمایشگاه مطبوعات استان البرز به خانه مطبوعات واگذار و از سوی اداره کل مورد حمایت قرارگردید.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، شهابی فرد مدیر خانه مطبوعات به عنوان دبیر سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری منصوب شد.
در جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با توجه به پیگیری خانه مطبوعات و سیاست های معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر حمایت از خانه های مطبوعات و واگذاری جشنواره ها و برنامه های حوزه رسانه به آنها جهت اجرا ، برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری استان البرز به خانه مطبوعات استان واگذار و طی حکمی آقای داریوش شهابی فرد به عنوان دبیر این جشنواره منصوب گردید.
گفتنی است جهت برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری استان البرز شورای سیاستگذاری تعیین گردیده است و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز رئیس این شورا می باشد و اصول کلی جشنواره از طریق این شورا تعیین و اعلام می گردد.
برگزاری دوره های آموزشی حوزه رسانه به خانه مطبوعات استان البرز واگذار گردید
با توجه به دوره های آموزشی برگزار شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت خانه مطبوعات و موسسه فرهنگی هنری فرهنگ شهر سایه در سال ١٣٩٤ برگزاری کارگاه های آموزشی در سال ١٣٩٥ به خانه مطبوعات استان واگذار گردید.
خانه مطبوعات در برگزاری اولین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های خبری استان البرز مشارکت خواهد داشت.
اولین نمایشگاه مطبوعات ، تبلیغات و چاپ استان البرز از تاریخ ١٢ لغایت ١٦ مرداد در محل نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود که موسسه فرهنگی هنری هشت بهشت سبز ، خانه مطبوعات ، انجمن تبلیغات ، اتحادیه چاپ در برگزاری این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =