شهردار منطقه 7 تهران اعلام کرد برخورد با دستفروشان میدان هفت تیر ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهردار منطقه 7 تهران اعلام کرده به دلیل اینکه اقدامات بر علیه دستفروشان و بساط گستران میدان هفت تیر تاکنون مشکلات مردم را حل نکرده، اقدامات ادامه خواهد یافت.
سعید طلوعی درباره مشکلات مردم در تردد از پیاده روهای اطراف میدان بزرگ هفت تیر واقع در مرکز تهران گفت: میدان هفت تیر یکی از میدان های شلوغ و پر رفت و آمد است که وجود دستفروش ها و بساط گستران، تردد در محدوده آن را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.
او گفت: برای حل مشکلاتی که بساط گستران در میدان هفتم تیر و خیابان های فرعی آن ایجاد کرده اند اقدامات بسیاری صورت گرفته که متاسفانه هیچ یک از آنها مشکلی را حل نکرده است چون بساط گستران از اینکه میدان هفت تیر در مرز 2 منطقه 6 و 7 قرار گرفته سوءاستفاده می کنند و به فعالیت خود ادامه می دهند.
شهردار منطقه 7 توضیح داد: با توجه به شرایط اقلیمی که این میدان بزرگ و پرتردد دارد قرار است جلسه ای مشترک با شهرداری منطقه 6 برگزار شود و درباره این موضوع به توافقاتی برسیم.
به گفته او طی چند ماه اخیر شهرداری با دستفروشان در معابر شلوغ جدی تر برخورد می کند و اقداماتی از قبیل استقرار عوامل سد معبر در ورودی های منتهی به میدان هفتم تیر، استفاده از نیروهای انتظامی برای جلوگیری از هر گونه درگیری صورت گرفته و در این میان خدمات شهری نیز نظارت به خیابان های فرعی را برعهده دارد.
طلوعی راهکار جایگزین سازی بساط گستری را برای دستفروشان اینطور بیان کرد: یکی از برنامه هایی که برای رفع این معضل داریم، انتخاب محل مناسبی برای برپایی بازارچه است تا افراد با حضور در آن و بدون مزاحمت برای رهگذران به کسب و کارشان ادامه دهند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =