تمام تلاش من در دوران خدمت این است که از خون شهدا پاسداری شود و نباید شرمنده آنان و مردم جزیره کیش شد.

به گزارش "خبرآنلاین"،مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین روز فعالیت خود در جزیره کیش، اولویت اول و اصلی خود را در منطقه آزاد «کار و تلاش» اعلام کرد.

محمد علی محبی در مراسم معارفه خود در جزیره کیش برگزار شده بود ابراز امیداوری کرد که با کار تلاش و همت می‌توان توسعه پایدار و همه جانبه جزیره کیش را سرعت بخشید.

وی با اشاره به اینکه باید رضایت مردم را در نظر داشته باشیم، افزود:تمام تلاش من در دوران خدمت این است که از خون شهدا پاسداری شود و نباید شرمنده آنان و مردم جزیره کیش شد.

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم خاطرنشان کرد: طی 28 سال و چهار ماهی که از فعالیت من در سمت‌های مختلف دولتی می‌گذرد، دست یاری به سوی تمامی همکاری خود دراز کرده‌ام و یان بار نیز از تمامی معاونان، مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و همه مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای مستقر در کیش در خواست دارم برای توسعه و آبادانی جزیره کیش، مدیریت جدید این منطقه آزاد را یاری رسانند.

محبی با تاکید بر اینکه روش کاری من تعادل و همکاری با تمامی مدیران و معاونان حاضر در سازمان منطقه آزاد کیش است، یادآور شد: امیدوارم با همکاری تمامی شما بتوانیم شرایطی را فراهم آوریم که در آینده مردم کیش به نیکی از ما یاد کنند.

محبی همچنین تصریح کرد:در بدو ورود به کیش، ‌زیبایی، آرامش و سازندگی را در جای جای این جزیره حس کردم و این موضوع مسئولیت مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش را دو چندان می‌کند.

محمد علی محبی پیش از این مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام و فرودگاه پیام بوده است.

طبق ماده شش قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی جمهوری اسلامی ایران مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد توسط رییس جمهور منصوب می شوند اما ریاست جمهوری طی حکمی در پایان سال 1386،اختیار انتصاب مدیران عامل مناطق آزاد را به محمود صلاحی مشاور رییس جمهور درامور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تفویض کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 53757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =