ارایه خدمات 550 هزار میلیاردی شهرداری های کشور در سال 94

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، در این گردهمایی افزود: فرمانداران بر اساس جایگاه قانونی خود باید بر نحوه هزینه کرد اعتبارات عمرانی شهرداری ها نظارت نمایند تا بودجه احیانا از مسیر عادلانه منحرف نشود.

به گزارش خبرانلاین مازندران، هوشنگ خندان ‌دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در گردهمايي فرمانداران سراسر كشور در ساري، با اشاره به به اين كه در سال گذشته بالغ بر 55 هزار ميليارد تومان از سوي شهرداري ها، صرف ارايه خدمات به شهروندان شده است، تاكيد كرد: فرمانداران بر اساس جايگاه قانوني خود بايد بر نحوه هزينه كرد اعتبارات عمراني شهرداري ها نظارت نمايند تا بودجه احيانا از مسير عادلانه منحرف نشود.
وی با اشاره به وجود برخي گزارش ها در خصوص نحوه صرف اعتبارات شهرداري ها، خاطرنشان کرد: فرمانداران در تفریق بودجه حساسیت داشته باشند و با نظارت اصولي از بروز فساد مالي ممانعت نمايند.
خندان دل با بیان اینکه برای کنترل و نظارت بر عملکرد شورا، فرمانداران باید از مفاد قانوني فعاليت شوراها اطلاعات کافی داشته باشند، عنوان كرد: نظارت جدی بر طرح هادی روستاها نيز از وظايف فرمانداران است، چرا كه اگر در اين مورد مسامحه صورت گيرد، مشکلات بسياري را بهمراه خواهد داشت.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به برخي ساخت‌ وساز هاي خلاف قانون در استان‌های شمالي کشور، تاكيد كرد: استانداران و فرمانداران بر روند ساخت و سازها در جهت جلوگيري از زمين خواري نظارت كافي داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =