در دوماهه نخست سالجاری 13 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام گرفت

عمده تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم ارائه فاکتور و همچنین عدم داشتن پروانه کسب بوده است.

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دو ماهه نخست سالجاری 13 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان انجام گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون در راستای تشدید نظارت و کنترل بازار، بیش از 13 هزار مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است افزود: در این مدت 785 مورد تخلف کشف و تعداد پانصد و 41 پرونده متشکله به ارزش 1 میلیارد و 200 میلیون ریالی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.
دیودیده با اشاره به اینکه طی این مدت میزان تخلفات انجام شده در بازار کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: این امر با تلاش ها و سیاست های کنترلی و نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر بازار و همچنین همراهی اصنافیان کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است.
وی اظهارکرد: از ابتدای سالجاری افزون بر یک هزار 700 بازرسی از واحدهای خبازی استان صورت گرفت، 61 مورد تخلف كشف و تعداد 35 پرونده متشكله با ارزش ريالي یکصد و سی ميليون ريال به تعزيرات حكومتي استان معرفي شد.
عمده تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم ارائه فاکتور و همچنین عدم داشتن پروانه کسب بوده است.
دیودیده در پایان اضافه کرد: همانگونه که بارها گفته ایم نظارت و کنترل بازار جز با همراهی و همکاری مردم محقق نخواهد شد و از هم استاني‌ هاي عزیز می خواهیم تخلفات ‏اقتصادي شامل گرانفروشي، كم‌فروشي، تقلب، درج نشدن قيمت، صادر نشدن فاكتور فروش، عرضه خارج از شبكه و فروش اجباري را با شماره تلفن 124 و يا به صورت حضوري به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و يا اداره‌ هاي شهرستان‌ ها اطلاع دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =