عضو شورای شهر کرج: سازمان زیبا سازی برای روشنایی شهر اهتمام بیشتری داشته باشد/ BRT تسکین ترافیک شهر

عضو شورای شهر کرج گفت: سازمان زیبا سازی شهرداری کرج برای روشنایی شهر اهتمام بیشتری داشته باشد تا چهره شهر از نازیبایی نجات یابد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج مریم قهرمانی اظهار داشت: مرکز پژوهش‌ها باید با بررسی مشکلات شهر و با کمک گرفتن از نخبه‌های شهر و افراد صاحب‌نظر طرح‌هایی را در راستای مرتفع کردن مشکلات به دستگاه‌های خدمات رسان ابلاغ کند تا آنها بتوانند از این طریق مشکلات مردم را حل کنند.

عضو شورای شهر کرج گفت: به طور مثال سازمان زیباسازی می‌تواند با تفاهمی که با شهرسازی دارد برای اعطای گواهینامه پایان‌کار به مالکین، یک بخش از عوارض شهرداری را برای یک سال ببخشد ولی در ازای آن از مالک بخواهد از نورپردازی در ساختمان خود استفاده کند که هم چهره‌ شهر را زیبا می‌کند و هم به نفع مالک است.

BRT تسکین ترافیک شهر

وی با بیان اینکه بزرگترین معضل شهر بحران ترافیک است، گفت: با صحبت‌هایی که با شهردار کرج داشتیم به این نتیجه رسیدیم که BRT می‌تواند یک تسکین‌دهنده برای ترافیک شهر باشد.

به گفته قهرمانی گرانترین زمینها در سطح شهر اختصاص به جایگاه تاکسی‌ها دارد که این خود یک معضل به شمار می‌آید چون خود این تاکسی‌ها بزرگترین ترافیک‌ها را برای شهر ایجاد می‌کنند.

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج ادامه داد: ما باید با تقویت ناوگان حمل و نقل شهری و ناوگان عمومی خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم که فقط یک شعار به حساب نیاید

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =