۰ نفر
۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
500 کیلو مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش سن مصرف کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر گفت: قریب یک ماه گذشته در استان 8 باند مواد مخدر متلاشی و 500 کیلو مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش خبرآنلاین ،سردار " عليرضا صالحي" با اعلام اين خبر گفت: مبارزه بي امان با قاچاق مواد مخدر و برخورد جدي با عاملان تهيه و توزيع مواد افيوني و همچنين پيشگيري از پديده شوم اعتياد به يکي از اولويت هاي اساسي فرماندهي انتظامي استان زنجان است.

وي از انهدام يك باند بزرگ مواد مخدر در شب گذشته در استان خبر داد و گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر زنجان با انجام كار اطلاعاتي يك ماهه از فعاليت يك باند بزرگ مواد مخدر كه اقدام به قاچاق و حمل مواد مخدر از استان هاي مركزي به غرب كشور مي كرد مطلع شدند .

سردار صالحي افزود: ماموران با تشديد اقدامات اطلاعاتي ، اعضاي 6 نفره اين باند را شناسايي و با سه دستگاه خودرو در اتوبان " زنجان - قزوين " طي يك عمليات منسجم غافلگير و دستگير کردند .

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه در بازرسي از خودرو متهمان 60 كيلو ترياك كشف شد خاطر نشان کرد: متهمان دستگير شده جوان و نزديك 20 سال سن دارند .

وي با تاكيد بر اينكه كاهش سن قاچاقچيان و مصرف كنندگان مواد مخدر هشداري جدي براي خانواده هاست گفت: قريب يك ماه گذشته در استان 500 كيلو مواد مخدر از قاچاقچيان و سوداگران مرگ كشف و هشت باند مواد مخدر متلاشي شده است.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه در سال جاري كشف مواد مخدر از نوع ترياك در استان 27 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است اظهار داشت: يکي ديگر از اقدام هاي موثر پليس جمع آوري معتادان متجاهر و پر خطر است كه شاهد افزايش دستگيري و معرفي آنان به مراکز بازپروري در استان هستيم .
فرمانده انتظامي استان زنجان نقش نهاد خانواده را در پيشگيري از آسيب هاي مواد مخدر بسيار مهم و حياتي دانست و اظهار داشت:ضروري است خانواده ها نظارت بيشتري به فرزندان خود داشته باشند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =