ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر در صورت تامین اعتبار افتتاح خواهد شد

تعهد 6 هزار میلیاردی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در خصوص ساخت استادیوم‌ها و سالن‌های ورزشی، پیست‌های دو و میدانی و دوچرخه‌سواری، استخرهای قهرمانی و تمرینی کشور به علت عدم تامین اعتبار لازم در بلاتکلیفی مانده است

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از ملایر ؛ محمد عباسی، معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور با اعلام مطلب فوق در ملایر، گفت: در صورت تأمین اعتبار ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر امسال افتتاح می‌شود.

وی که در جریان بازدید از وضعیت ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر سخن می گفت افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از پروژه‌های ورزشی کشور به خاطر نبود اعتبارات به صورت نیمه‌کاره باقی مانده است.

معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تصریح کرد: در سال جاری طبق قانون بودجه 386 میلیارد تومان به این شرکت اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های ملی ورزشی کشور در سال جاری یادآور شد: در صورت تامین اعتبار 50 پروژه ملی ورزشی در سال 95 افتتاح خواهد شد.

عباسی با اشاره به وضعیت ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر که به مراحل تکمیل ورزشگاه نزدیک شده است گفت: آماده‌سازی سکوها و زیرسازی‌های آن در حال انجام است.

وی با اشاره به مشخص شدن پیمانکار برای نصب چمن مصنوعی ورزشگاه افزود: قرارداد ساخت پیست تارتان نیز در حال انعقاد بوده و قرارداد دکل‌های روشنایی و نصب اسکوربرد نیز در حال مناقصه است.

معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با اشاره به مراحل عقد قرارداد با شهرداری برای ساخت محوطه و راه دسترسی به آن نیز خاطرنشان کرد: در این زمینه بعد از آماده‌سازی عقد قرارداد اعتبار لازم برای اجرای این طرح از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تامین می‌شود.

وی افزود: امسال از ردیف بودجه خاص استادیوم 5 میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص پیدا کرده است.

عباسی با اشاره به اینکه برای اتمام این پروژه بزرگ 14 میلیارد تومان نیاز است، گفت: بر اساس تعاملات انجام شده قرار شده است که این بودجه صد درصد تخصیص داشته باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =