رجا اعلام کرد: همه مسافران بالای ۶۰ سال از ۲۵ درصد تخفیف در تهیه بلیت قطارهای این شرکت بهره مند می‌شوند.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به اين نكته كه واگن دست دومی را وارد کشور نکرده است و از تولیدگنندگان داخلی حمایت می کند، اعلام کرد: همه مسافران بالای ۶۰ سال از ۲۵ درصد تخفیف در تهیه بلیت قطارهای این شرکت بهره مند می‌شوند.

شرکت رجا افزوده است : در برنامه امسال خرید واگن نو و دست دوم با ترجیح واگن نو را قرار داده است که حتماً مجوزهای مربوطه را از مراجع ذیربط دریافت خواهد کرد. 

این شرکت واگن دست دومی را از خارج وارد نکرده بلکه بر اساس برنامه ریزی و سیاستگذاری صورت گرفته به منظور تأمین و نوسازی ناوگان خود، ۵۰۰ واگن مسافری نو و کمتر از نصف آن را واگن دست دوم خرید خواهد کرد که برای ورود آنها قطعا مجوزهای لازم را می گیرد.
این شرکت حتماً در قراردادهای خود ظرفیت تولیدکنندگان داخلی را مدنظر قرار داده و از امکانات آن شرکتها برای تولید استفاده خواهد کرد، همان طوری که همه این شرکتها با قراردادهای رجا تأسیس شده و ادامه فعالیت داده است.

شرکت رجا تصریح کرده است : اما متأسفانه در سال های اخیر به علت وضعیت اقتصادی کشور و نبود سفارش جدید، اغلب این کارخانه ها دچار مشکلات جدی اقتصادی شده است که سهامداران آن شرکتها باید برای حل آن اقدام کنند.

تسهیلات قطارهای رجا به سالمندان 

شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تسهیلات و طرح های جدید تخفیف در بلیت قطارهای خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضیان سفر اعلام کرد.

روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: از ۱۸خرداد تا ۱۱ تیر سال جاری، همه مسافران بالای ۶۰ سال از ۲۵ درصد تخفیف در تهیه بلیت قطارهای این شرکت بهره مند می شوند.

در طرح منزلت شرکت رجا، با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه ثبت احوال کشور، با ارائه کد ملی و تاریخ تولد متقاضیان و بدون هرگونه روال اداری ، بلیت قطار رجا با ۲۵ درصد تخفیف صادر می شود.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =