خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    2 0
    یکی از بزرگترین راه های پیشرفت یک مملکت، پشبرد اهداف بر حسب علم هست. لطفا سوال بفرمایید چرا جذب بورسیه که هر سال فقط یک بار در اردیبهشت ماه انجام می شود به جای اینکه سال به سال افزایش یابد، کاهش پیدا می کند؟ قدیم یادم بود قرار بود تصویب شود و مبلغی ماهیانه به دانشجویان دکتری که هیچ منبع درآمدی ندارد اختصاص یابد. اما همون هم به تاریخ پیوست. جدا از اینکه واقعا پیدا کردن کار سخت شده، درس خواندن تحقیق کردن هم سخت شده.
  • وظیفه بگیر IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    1 0
    سلام و احترام همانگونه که مستحضرید احکام جدید بازنشستگان صندوق کشوری در سال 95 صادر شده ولی احکام مشابه برای وظیفه بگیران وارث بازنشسته ی فوت شده صادر نشده لطفا سریعا" در مورد علت اطلاع رسانی فرمایند.
  • سید IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    متاسفانه نزدیک به 7 ماه هست که سهام بانک گردشگری بدلایل موهوم بسته میباشد و اداره سهام این بانک هم فقط وعده هفته های بعد میدهد و باهمین وعده 7 ماه را گذروندن صحبت از میلیاردها پول میباشد که درگیری بانک مرکزی با سهامداران این بانک که گویا حزب کارگزاران میباشد مشکل ایجاد کرده و جالب اینجاست که قیمت سهام را بعد از 6 ماه میخوان با عدد پایینی باز کنند
  • بی نام RO ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    لطفا از مسیولین سوال کنید چرا حقوق ناشی از رتبه بندی معلمان در میزان حقوق بازنشستگی لحاظ نمیشود . علا رغم اینکه از حقوق فوق کسور صندق بازنشستگی کسر می شده است . صمنا چرا پیامک قبلی ما در این خصوص چاپ نشد .
  • rahimi A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    با سلام به خبر آنلاین لطفا پیگیری کنید از آقای فانی و زیرآموزش وپرورش که چرا نه رتبه بندی نه فوق العاده ویژه هیچ کدام شامل خدمتگزاران مدارس نشد مگر شما نگفته بودید برنامه هایی دارید پس چرا هیچ خبری نیست در میان فرهنگیان خیلی بی عدالتی است که به خدمتگزاران هیچی اضافه نشد این گروه قشر ضعیف جامعه هستند که حتی توان دفاع ازحق خودشان ندارند شما مسئول هستید و باید جوابگو باشید ما همیشه منتظر هستیم
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    با سلام. در مورد معافیت کفالت: پدر بنده 75 ساله است و مشکل قلبی دارد به دلیل کهولت سن کارهای ساده خودش رو هم به سختی انجام میده. برادر بزرگتر از خودم دارم که سربازی اش تمام شده است و ازدواج کرده است. الان فقط من هستم که میتوانم مراقب پدرم باشم. ولی طبق قوانین ناراحتی قلبی و حتی برخی از سرطانهاسرطان پروستات جزو معافیت کفالت به شمار نمی آیند. خواهشمند است با مسولین در میان بگذارید که اگر پیرمردی مجموعه ای از مشکلات خفیف داشته باشد مثل این است که یک مشکل سخت داشته باشد. و به یک نفر مراقب نیاز دارد.
  • حسين A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    با سلام لطفا به مسئولين وزارت اموزش وپرورش اعلام فرماييد مطالبات بازنشستگان 93كي پرداخت مي شود
  • بی نام GB ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    قرار بود سرباز متاهل سه ماه کسر خدمت داشته باشه اینکه اجرا نشد چرا هیچکس به جوانان نیست با حقوق سربازی 220تومون وزن دوسال عمر باید باسختی ومشکلات سپری کرداخواهش می کنیم فکری کنید با مدرک پزشکی باید باحداقل حقوق سربازی زندگی کرد اما دختر ها باهمین مدرک میرن طرح بادرامد ده میلیون تومناصلا هیچ مسیولی به اینا فکر میکنه
  • محمدرضا A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    17 0
    لطفا معافیت جدید سربازی رو پیگیر بشید خیلیا منتظر این خبرن .
  • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام حقوق مدیران مناطق آزاد کشور را نیز بررسی کنید.بی داد می کند.
  • علي IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    گل دزدي معتادان از روي سنگ متوفيان بهشت زهرا و فروش گل ها در بيرون بهشت زهرا به امري عادي تبديل شده است كه متاسفانه هيچ اقدامي از سوي نيروي انتظامي و دژبان ارتش مستقر در بهشت زهرا صورت نمي گيرد جا دارد تدبيري اتخاذ گردد كه از اين امر كه باعث جريحه دار شدن احساسات بازماندگان مي گردد جلوگيري شود .