«ماه عسل» از امشب آغاز می‌شود/بازیگران سینما و تلویزیون امشب مهمان احسان علیخانی

«ماه عسل ٩٥» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی از امشب کار خود را آغاز می‌کند و حدود ساعت 19 به پیشواز ماه مبارک رمضان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ماه عسل» امشب میزبان برخی از بازیگرانی است که در سال گذشته به طرح محسنین پیوستند و سرپرستی معنوی کودکان بی‌سرپرست را برعهده گرفتند.

فریبا کوثری، حمید گودرزی، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، ماه‌چهره خلیلی و سیاوش خیرابی از جمله مهمانانی هستند که امشب روبه‌روی احسان علیخانی می‌نشینند.

طرح محسنین سال گذشته اولین بار در «ماه عسل» مطرح شد و تنها با گذشت پنج روز از عنوان این درخواست همیاری از سمت برنامه «ماه عسل»، ٢٧٠ هزار نفر، از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست اقصی نقاط کشور اعلام حمایت کردند و پدر و مادر معنوی این کودکان شدند.

«ماه عسل ٩٥» در حالی امشب روی آنتن می‌رود که وارد یازدهمین سال پخش خود در شبکه سه سیما می‌شود. این برنامه اولین بار و با عنوان «جزر و مد» در سال ٨٤ روی آنتن رفت و پس از آن به «ماه عسل» تغییر نام داد و در طول این 10 سال با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی به پخش خود ادامه داده است.

 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    61 16
    تیم استقلال را هم دعوت کنید و براشون که میگفتند 2 جام میگیریم و نگرفتند گریه کنیمص
    • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
      5 7
      نه اینکه پرسپولیس همه ی جام هارو درو کرد.خبر بچاپ
  • بی نام RO ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    40 14
    مهدی رحمتی را دعوت کنید چون امسال کلی گل بد خورد و باعث سد تو لیگ تیمش جام نگیره و هم تو فینال جان حذفی هر5 پنالتی ره جهتش را استباه تشخیص داد, بگید بیاد که یکمی از خاطراتش در این موارد بگه که به حالش گریه کنیم
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    27 36
    تو رو خدا این برنامه رو حذق کنید.. در گرمای طاقت فرصا 18 ساعت برای بندگی خدا لب به اب و غذا نمیزنیم اما روانمون ازاری نمیبینه.. اما دم افطار این برنامه گند میزنه به روان ما.
  • مهدی کاظمی A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    26 8
    احسان علیخانی نسبت به سالهای گذشته بسیار پخته تر شده ولی بزرگترین نقطه ضعفش اینه که اول برنامه و آخر برنامه خیلی سخنرانی و موعظه میکنه کاش علیخانی میدونست که گفتگوی خودش با مهمانها حرفها و صحبتهای زیادی برای مردم داره، و در پایان برنامه، مخاطبان خودشون نتیجه گیری میکنن دیگه هیچ دلیلی قابل توجیه نیست که مجری برنامه بخواد با تحمیل نظرات خودش و سخنرانیهای طولانی رو مخ ملت راه بره، من در کل معدل خوبی به این برنامه میدم ولی اگه احسان علیخانی این ضعف بسیار بزرگش رو کنار بذاره برنامه اش عالی میشه
  • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    32 59
    قسم میخورم عیلیخانی نمی تونه 5 دقیقه مردمو بخندونه.ولی به راحتی میتونه گریه بینندشو در بیاره. اینم هنریه والا.
    • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
      40 24
      سایر کشورهای مسلمان جشن میگیرن.ما مصیب داریم با این آقا
    • علی EU ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
      33 29
      خوب شما نگاه نکن
    • بی نام A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
      12 3
      علی اقا بودجه اش از بیت المال پرداخت میشه من می خوام این پول خرج شادی مردم بشه
  • بی نام EU ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    29 33
    برنامه احسان علیخانی هیچ مفهومی نداره پارسال برای پخش این برنامه خیلی متأسف شدم . با اون برنامه های زننده ای که پارسال از این آقا دیدیم معلوم نیست چرا صدا سیما دوباره به این آقا اجازه مجری گری داده . . .؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    38 25
    پاسخ به بی نام اولی برنامه های خاص برای خنده تو کانال دیگری هست شما برو فقط بخند نکنه کمی با دیگران همدردی کنی این برنامه تو این سالها خنده به لب خیلی ها آورده البته با حل کردن مشکلاتشان
  • نحیف A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    2 0
    بهتر است به جای اینکه مردم را رو در روی مردم قرار دهیم و یا مردم را رو در روی احسان علیخانی قرار دهیم و یا بالعکس، افراد را رو در روی قرار دهیم با این کار از هر دو جهت به مردم فایده می رسد.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    10 3
    سلطان گریه ایران دوباره شروع کرد
  • مهرزاد IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    9 3
    بعضیا توقع دارند تمام شبک ها از صبح تا شب براشون خندوانه و خنده بازار بذاره تا یه وقت خاطر شریفشون از شنیدن حرف های واقعی و مواجهه با دنیای حقیقی مکدر نشه....چقدر امثال اون خانم بازیگر بین مردم ما زیاد شده..."اخبار نگاه نمی کنم...چون ناراحت می شم" اتفاقا این برنامه همیشه هم روزهای تلخ داشته و هم شیرین...مثل همه ما که تو زندگیمون هم روزای تلخ داریم و هم شیرین و علاوه بر این به خیلی از کسانی که فکر می کنند به دلیل محدودیت هاشون نمی تونن به جایی برسن و کار مفیدی انجام بدن ، امید زیادی تزریق کرده . اما قطعا هر جریانی عده ای موافق داره و عده ای هم مخالف ؛فکر می کنم بهتره مخالفا به خیل عظیم طرفداران این برنامه احترام بزارن و با حفظ آرامش فقط شبکه رو عوض کنند .
  • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    8 5
    به گریه عادت کردیم.خندیدن برای از ما بهترونه
  • بی نام US ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    2 0
    اقا ما که اصلا نیگا نمی کنیم شما هم نیگا نکنید فقط اخبار میبینیم و فوتبال