منتخب مردم ایلام خبر از عدم توجه به مهران در برنامه ششم توسعه داد.نکته جالب اینجاست که مردم ایلام و مهران امیدواری زیادی داشتند تا با آزاد شدن آن به ایحاد توسعه اقتصادی در استان کمک شود، و جالبتر آنکه دولت لایحه منطقه آزاد مهران را در مجلس نهم به رای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین نماینده منتخب مردم در حوزه شمالی ایلام؛ جلال میرزائی با اعلام اینکه  بایددر مجلس دهم همگام با کشورهای مترقی دنیا که فرایند توسعه آنها بر مبنای 80 درصد نظارت و 20 درصد اجرا یا قانون گذاری است پیش رفت گفت:  دغدغه اصلی من به عنوان نماینده مردم توسعه و پیشرفت استان است.

میرزائی گفت : دولت باید در برنامه ششم توسعه نگاه ویژه ای به استان کمتر توسعه یافته ایلام و منطقه مهران داشته باشد. متاسفانه بر اساس گزارش های اخیر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در برنامه ششم توسعه و برای منطقه مهران هیچ برنامه و جایگاهی دیده نشده است.

وی تاکید کرد: اگر استان ایلام و منطقه مستعد و سرشار از ظرفیت مهران وارد برنامه ششم توسعه گنجانده نشود استان ایلام در خلال اجرای این برنامه از لحاظ اعتبارات و تخصیص منابع مالی دچار مشکل می شود از همین رو  نمایندگان استان با چانه زنی در کنار مجموعه مدیریتی و نخبگان استان برای تحقق این امر تلاش می نمایند .

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =