آغاز سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان/حضور ۱۴۹ مشارکت‌کننده

مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: از امروز به مدت یک هفته سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

 رسول محققیان پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت هستیم، اظهار داشت: از ۱۲ سال پیش برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه آغاز شد و هر سال و با همکاری و هم افزایی مجموعه‌های قرآنی با سطح پوشش فیزیکی بیشتر و کیفیت، قوت، قدرت بهتر به راه خود ادامه داده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته این نمایشگاه با پیام آیت الله مظاهری، زعیم حوزه علمیه اصفهان، افتتاح می‌شود، ابراز داشت: نمایشگاه امسال با شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در پناه قرآن و عترت» آغاز به کار می‌کند و ۱۴۹ مشارکت‌کننده از اصفهان، تهران، قم، خراسان رضوی و فارس در کل فضای نمایشگاهی حصور دارند.

مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان با بیان اینکه تعداد متقاضیان حضور در نمایشگاه امسال بیش از دو برابر مشارکت کنندگان بوده است، بیان داشت: در نهایت حدود چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برای نمایشگاه قرآن و عترت اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با ۲۲ غرفه در این نمایشگاه حضور دارد، تاکید کرد: مجموعه‌های مختلفی متشکل از انتشارات، مجموعه‌های هنری با رویکرد قرآنی، سایت های قرآنی وتولیدکنندگان نرم‌فزارهای مختلف قرآنی، مجموعه‌های عفاف و حجاب و دیگر مجموعه‌های مرتبط با مباحث قرآنی در این نمایشگاه حضور دارند.

برگزاری برنامه‌های جنبی مختلف در طول برگزاری نمایشگاه

محققیان با بیان اینکه برنامه‌های جنبی مختلفی در طول هفت روز برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه‌های حاضر برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: مخاطبان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از تمامی رده‌های سنی و تحصیلی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه با مصوبه هیئت مدیره، غرفه‌های سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به شکل رایگان در اختیار مشارکت‌کنندگان قرار گرفته است، اظهار داشت: تلاش ما این است که با هماهنگی حوزه علمیه اصفهان، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف، ستاد امر به معروف و هی از منکر، اداره ارشاد اصفهانف مجموعه‌های قرآنی، اتحادیه‌ها و دیگر مجمو‌های مرتبط، تکلیف دینی و شرعی خود را برای برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت عملی کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =