۰ نفر
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
جهاد برای شمسی پور ، تا شهادت ادامه داشت

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار از خانواده شهید شمسی پورکه به مناسبت چهلم این شهید صورت گرفت ، گفت:جهاد برای شمسی پورها تا شهادت ادامه دارد.

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ ناصر عارف، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار از خانواده جستجوگر نور سردار شهید علیرضا شمسی پور که به مناسبت چهلمین روز شهادت این شهید انجام شد با اعلام مطلب فوق افزود: شهید شمسی پور بعد از پایان دفاع هشت ساله مقدس لحظه ای از پای ننشسته و همچنان به جهاد در راه خدا در عرصه های ورزشی ،تفحص و دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام ادامه داد و جهاد برای امثال شمسی پور ها تا آخرین منزل مقصود یعنی شهادت ادامه دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهید شمسی پور در تفحص پیکر مطهر شهدا خدمات شایانی را انجام و خانواده های بسیاری را از چشم انتظاری خارج کرد و دست آخر خودش نیز آسمانی شد و به آرزویش که همان شهادت بود دست یافت.


لازم به ذکر است سردار شهید علیرضا شمسی پوردر سیزدهم اردیبهشت ماه 95 در جریان تفحص شهدا در ارتفاعات کانی‌مانگا (پنجوین عراق) بر اثر اصابت مین والمری به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =