عضو کمیسیون اصل 90 مجلس هشتم درباره علت عدم رسیدگی به پرونده‌های قضایی احمدی‌نژاد می‌گوید که دسترسی او به پرونده‌های وزارت اطلاعات مانعی برای بررسی تخلفاتش است.

سیدفاضل موسوی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره سرنوشت پرونده‌های احمدی نژاد در مجلس هشتم، گفت: در مجلس هشتم پرونده‌های بسیاری از وابستگان احمدی نژاد و خود ایشان در کمیسیون اصل نود وجود داشت اما چون فضای سیاسی غالب در حمایت ایشان بود و با توجه به لابی‌های زیادی که رئیس جمهوری داشتند، امکان پیگیری این پرونده‌ها محقق نشد.

این نماینده مجلس هشتم در رابطه با پیشنهادش مبنی بر ایجاد چند شعبه در قوه قضائیه براي بررسي پرونده‌هاي ارجاعي از مجلس، اظهار کرد: بنده بارها گفته‌ام که برای بررسی شایسته پرونده‌هایی که از طرف کمیسیون اصل نود به قوه قضائیه ارسال شده است، چند شعبه ویژه در قوه قضائیه تشکیل شود. چون متاسفانه در حال حاضر ما شاهد هستیم که بسیاری از پرونده‌های ارسال به قوه قضائیه رسیدگی نمی‌شوند.

او معتقد است که«اگر قرار بود این پرونده‌ها در قوه قضاییه رسیدگی شود، خیلی‌ها باید پاسخگو شوند»

بسیاری پیگیری پرونده‌های احمدی‌نژاد را به مصلحت نمی‌دانستند

موسوی با بیان این نکته که بسیاری پیگیری پرونده‌های احمدی‌نژاد را به مصلحت نمی‌دانستند، افزود: احمدی نژاد برخاسته از اصولگرایی بود و به همین دلیل برخی مصلحت نمی‌دانستند که ایشان پاسخگوي منتقدین باشند.

او در رابطه با قانون گریزی‌های دولت احمدی نژاد، گفت: در دوران حضورم در کمیسیون اصل نود، من مدارکی را دیده‌ام که طبق آن، وزیر احمدی‌نژاد اجرای خواسته رئیس جمهور مبنی بر خرید کالاهای غیرضروری را برخلاف شرع و قانون می‌دانست و حتی با وجود تأکید بر این نکات، احمدی نژاد به وزیرش گفته بود که باید آن کاری را که من می‌گویم، انجام دهید.

بیشترین تخلفات احمدی نژاد اقتصادی بود

این عضو کمیسیون اصل نود در مجلس هشتم در تشریح پرونده‌های تخلف احمدی‌نژاد، گفت: در مجلس هشتم ما برای بررسی تخلفات احمدی‌نژاد، 11 حوزه سیاسی، اقتصادی و ... تعیین کردیم که در هر حوزه هفت یا هشت مورد تخلف صورت گرفته بود و ما آنها را احصاء کردیم. براین اساس بیشترین تخلفات در حوزه اقتصادی بود.

موسوی افزود: 8 ماه قبل از اتمام مجلس هشتم، بنده براساس آیین نامه مجلس این تخلفات را به صورت نامه‌ای به هیات رئیسه فرستادم تا به کمیسیون اصل نود ارسال و تأیید شود. روندی که نزدیک به سه ماه طول کشید و سرانجام کمیسیون اصل نود، این درخواست را با بیان این دلیل که جزء اختیارات کمیسیون نیست، رد کرد و به هیات رئیسه برگرداند. اما هیات رئیسه مجددا درخواست بررسی تخلفات احمدی نژاد را به کمیسیون اصل نود ارسال کرد و آن را جزء وظایف این کمیسیون دانست.

محرز شدن تخلفات احمدی‌نژاد در عزل متکی و یازده روز خانه‌نشینی

نماینده خدابنده در مجلس هشتم، گفت: از 11 حوزه‌ای که برای پیگیری تخلفات احمدی‌نژاد درخواست داده بودیم، تخلف احمدی‌نژاد تنها در سه محور از جمله عزل متکی، برداشت‌های غیرقانونی، یازده روز خانه نشینی و...از سوی کمیسیون اصل نود محرز تشخیص داده شد و  پس از قرائت به قوه قضائیه ارسال شد.

احمدی‌نژاد به قوه قضائیه احضار شد اما تمکین نکرد

او با تأکید بر این نکته که تا به حالا قوه قضائیه در رابطه با پرونده‌های ارسالی، هیچ خروجی‌اي نداشته است، اظهار کرد: البته من چندبار از جانب برخی دوستان کمیسیون اصل نود شنیدم که احمدی نژاد چندبار از سوی قوه قضائیه احضار شد اما تمکین نکرده است.

احمدی‌نژاد به پرونده های درجه یک وزارت اطلاعات دست پیدا کرده بود

وی در رابطه با دلیل عدم تمکین احمدی‌نژاد از احضارهاي دستگاه قضا گفت: از نظر من در آن دوره‌ای که احمدی‌نژاد وزیر اطلاعاتش را کنار گذاشت و خودش مسئوليت اين وزارتخانه را به عهده گرفت، توانست به اطلاعات درجه یک وزارت اطلاعات دست پیدا کند. برهمین اساس از بسیاری افراد که دارای نقاط ضعفی بودند، سوژه ای دارد. به همین دلیل است که کسی جرأت نمی‌کند به احمدی‌نژاد بگوید بالای چشمت ابرو است.

کمیسیون اصل نود به عنوان کمیسیونی برای خالی نبودن عریضه در مجلس

موسوی با بیان این موضوع که در مجلس به جایگاه قانونی و مهم کمیسیون اصل 90 توجهی نمی‌شود، گفت: در واقع کمیسیون اصل نود به کمیسیوني برای خالی نبودن عریضه که چندان به جایگاهش توجهی نمی‌شود، تبدیل شده است. در این کمیسیون تصمیمات جدی در مورد قانون گرفته می‌شود، اما متأسفانه روسای قوا، چندان توجهی به مستندات این کمیسیون ندارند. نکته‌ای که موجب بروز فسادهای مختلف در کشور شده است.

کمیسیون اصل نود 2  سال قبل از جریان منصور آریا، هشدار داده بود

این نماینده مجلس هشتم افزود: به عنوان مثال 2 سال قبل از جریان منصور آریا، کمیسیون اصل نود هشدارهای لازم را به سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، مجلس، بانک‌ها و وزیر اقتصاد ارائه داده بود. متأسفانه ساختارهای قانونی ما مشکل دارد و نظارت چندان معنا نمی‌دهد و از نگاه بسیاری تنها نظارت زمانی خوب است که به ما ضرر نرساند.

وی در ادامه به وجود ملاحظاتی که مانع بیان جزئیات تخلف‌ها می‌شود، اشاره کرد و گفت: برای آنکه نظام آسیب نبیند، یک سری ملاحظاتی را رعایت می‌کنیم. دشمنان حاضر هستند که به خاطر یک دستمال قیصریه را آتش بزند، به همین دلیل ملاحظاتی داریم وگرنه خیلی حرف ها راحت‌تر بیان می‌شد.

موسوی پیگیری پرونده تخلف احمدی‌نژاد را دلیلی دانست که مانع حضورش در دو دوره نمایندگی مجلس نهم و دهم شده است.

او در رابطه با موارد شکایت از احمدی‌نژاد، گفت: بی توجهی و عدم اهتمام به اجرای قانون برنامه چهارم،  افزایش شکاف طبقاتی علی رغم افزایش درآمدهای نفتی و شعارهای عدالتخواهانه، فعالیت بیش از حد در سیستم بانکی، انحلال سازمان مدیریت، سرپیچی در اجرای قوانین، گسترش حوزه عملکرد دولت، تخلف مکرر در اجرای قانون بودجه و... تنها چند مورد از تخلف‌های احمدی نژاد بودند که از گزارشش از جانب مجلس به قوه قضائیه ارسال شد اما دریغ از آنکه حاصلی به دست بیاید.

این نماینده مجلس هشتم، ارجحيت منافع شخصي به جاي منافع ملي و عمومي را دلیل اصلی به سرانجام نرسيدن نتایج اکثر تحقیق و تفحص‌ها در مجلس دانست و افزود: ما حتی پس از جلسه سئوال از رئیس جمهور به دلیل رفتاری که ایشان در این جلسه داشتند، با همراهی 79 نماینده، شکایتی را با محوریت توهین احمدی نژاد به مجلس، بیان نکات خلاف واقع، در رأس امور نداستن مجلس و خودداری از اجرای قوانین، تنظیم کردیم و سرانجام چند بخشش از سوی کمیسیون تأیید و به قوه قضائیه ارسال شد. اما این شکایت هم نتیجه‌ای در برنداشت و میبینیم که احمدی‌نژاد هنوز هم خیلی راحت در مورد هر موضوعی حرف می‌زند.

17217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 67
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    در آن دوره‌ای که احمدی‌نژاد وزیر اطلاعاتش را کنار گذاشت و خودش مسئوليت اين وزارتخانه را به عهده گرفت، توانست به اطلاعات درجه یک وزارت اطلاعات دست پیدا کند. برهمین اساس از بسیاری افراد که دارای نقاط ضعفی بودند، سوژه ای دارد. به همین دلیل است که کسی جرأت نمی‌کند به احمدی‌نژاد بگوید بالای چشمت ابرو است. احسنت مرحبا چه گل و بلبلی
  • بی نام A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    شما هم يك لگد بر جسد مرده بزن ،واي به روزي كه اين جسد برخيزد وبنيان ظلم براندازد،اندكي صبر سحر نزديك است
  • علي A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    119 2
    به بدبختي مردم وخودم بفكر رفتم
  • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    130 0
    جالبه همه از تخلف احمدی نژاد میگند ولی قوه قضایه هیچ واکنشی نسبت به این گفته‌ها نداره. بالاخره این قضیه دو رو داره: یکی اینکه یا ایشان اینقدر تخلف کرده و یا اینکه اینجور حرفا کذبه که در هر دو صورت باید قوه قضائیه وارد عمل بشه. البته یادم رفت یه وجه سومی هم داره که پای خیلی‌ها این وسطه که این وجهش از همه بدتره با این رفتار قوه قضائیه وجه سوم محتمل‌ترین حالته.
  • ناشناس IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    98 4
    خدا را شکر حداقل یکنفر پیدا شد که در مورد ایشان حرفی بزند و حقایق بیان کند
  • گگه IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    59 2
    این آقا عجب هوش وذکاوتی دارد .باید به ایشان آفرین گفت.
  • ناشناس GB ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    لطفا به خودتون زحمت ندید , احمدی نژاد دوست داشتنی بود و هست و خواهد بود
  • ایمان A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    دورد بر احمدی نزاد اخی شما کسی نیستی که در مرود احمدی نزاد انتقاد بکنید که سرا پا انتقاد هستید
    • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
      21 0
      برو نوشتن یاد بگیر بعد نظر بده
  • هموطن A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    73 2
    درود به شما همینه دلائل بدبختی محاکمه نشدن به دلیل افشاگری
  • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    14 82
    سلام بنده خدا حرف شما درست است. آقای دکتر محمود احمدی نژاد هم حرفش این بود که قوانین کارآمد نیستند وفقط حقوق عده ای خاص مراعات می شود وعدم تمکین او به برخی مصوبات به همین دلیل بودو او با خدا لابی میکرد و بس.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    61 2
    سلام، چون ریس جمهور بوده و از یه سری نقطه ضعف بقیه خبر داره و دشمنان قیصریه آتیش می زنن به جرم هاش رسیدگی نشه ابنا فقط توجیه ، همه جای دنیا وقتی تخلف اتفاق میفته کاری به مصلحت و این حرفا ندارن طرف محکوم میشه حالا این وسط هرکی خلافی و نقطه ضعفی داشته اونم تاوان کارش رو پس میده ، ابن عین عدالته وگرنه مثل اینجا هر روز تعداد فساد ها بیشتر میشه چون کسی رسیدگی نمیکنه
  • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    43 9
    اینکه رئیس جمهور کشور به پرونده های وزارت اطلاعات دسترسی پیدا کنه عجیبه؟ اگه اون نامحرمه پس کی محرم حساب میشه؟
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    63 1
    وای به روزی که بگندد نمک.....
  • جاوید IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    15 67
    آقای موسوی لطفا کینه رو از وجودتون پاک کنید.عزل متکی،برداشتهای غیر قانونی،11روز خانه نشینی اینها که گفتید چیش جرمه؟؟؟؟؟؟نظرتون در مورد وزارت اطلاعات هم جالبه یعنی خیلی از مسئولین در وزارت اطلاعات پرونده دارن که جرأت رسیدگی به پرونده های خیالی احمدی نژاد رو ندارن ؟اصولگراها بخاطر انتقام از احمدی نژاد این بازیها رو در آوردن .آقای فاضل موسوی برید ذاتتونو اصلاح کنید.
  • حسین IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    15 58
    به شما هم ماموریت دادند دوستان اصلاح طلب که بی عرضی خود را در مجلس هشتم واعتماد نکردن مردم شهرتان را به گردن احمدی نژاد بیندازید؟؟
  • ناشناس RO ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    12 54
    بنده خدا عزل وزیر خارجه دسترسی به پرونده های متخلفین نظام و خانه نشینی احمدی‌نژاد برداشت خلاف قانون که خود ایشان پول نفت را از دولت به مجلس واگذار کرد کجایش تخلف محسوب می‌شود اصلا شما حالتان خوب نیست این دم آخر دولت یازدهم به تکاپو افتاده اید که تا قبل از انتخابات سال آینده پای ایشان را به زندان بکشید خوبه که ایشان برداشت شخصی از بیت المال نداشته برو عمو خودتی چشم باز کن و ببین که چطور دولت فعلی خلاف قانون گام به گام یکطرفه هسته‌ای را اجرا کرده و قلب راکتور اراک با سیمان پر شد و ریخت و پاشهای دولتی همراه با توفق تولید هزینه‌ای بالا و درآمد پایین چطور کشور را نابود کرده و تمام انرژی خرج توافق و واردات شده مردم این یه قلم را خوب میفهمند حداقل زمان احمدی‌نژاد صدای مردم شنیده و خوانده میشد.
  • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    16 62
    چرا انقدر از احمدی نژاد میترسید؟خیلی جالبه نصف خبرهاتون مربوط به این آقاست
    • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
      2 2
      معلومه که میترسیم کابوس برا ایران بود
  • نحیف A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    37 0
    یا خداااااااااا
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    8 14
    داری قصه می گوی
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    28 2
    مصلحتی که اجرای قانون بدون در نظر گرفتن جایگاه افراد نباشد که مصلحت نیست. مثلا ما شیعه حضرت علی هستیم. اینجوری حقوق ملت را پایمال کردید؟
  • يداله IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    احمدي نژاد.....و ما ادرئك احمدي نژاد......
  • saeed IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    درود بر احمدی نژاد عزیز . شما با این حرف ها نمی تونید از محبوبیت احمدی نژاد بکاهید. لطفا دروغ نگویید
    • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      38 8
      حالا سرت را بکن زیر برف
    • بی سلام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      34 5
      چطور مشایی ؟
    • امیر A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      43 11
      از اصولگرا و اصلاح طلب ... تا قوه قضائیه و مجریه فعلی همه دارن دروغ میگن . اما شماها راست میگید ؟ واقعا احمدی معجزه هزاره سومه که یه سری آدم با این همه گندی که به مملکت زده هنوز طرفدارشن
    • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      21 12
      محبوبیتش تو حلقت
    • مهرزاد A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      17 5
      عزیز و محبوب برای آدم های خاصی مثه رحیمی و مشایی و بقایی و خاوری منظورته.....دروغش اینه که رفقای شفیقش الان تو اوین دارن آب خنک نوش میکنن دوس عزیزززززززززززززز
    • ش A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      18 2
      چرا پیش شما محبوبیت داره؟ خوب فکر کنید پیش خودتون یارانه؟ بین مردم بودنش؟ لباس غیررسمی اش؟ افشاگری هاش؟ ... بعد ببینید آیا این صفتی که بهش نسبت میدید برای کل جامعه آثار مثبت داشته یا خیر
    • کاظم IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      12 6
      منفی نوش جان کن.
    • بی نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      24 7
      مثبتا رو نگاه...آقا اگه این دوباره رای بیاره من پناهنده افغانستان میشم.
  • ali IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    آقای موسوی تازه یادش افتاده بگه هشت نه سال پیش چه اتفاقایی افتاده
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    به عبارت ساده تر مملکت گروگان احمدی نژاد است که توانسته مچ عده ای فاسد را بگیرد.
    • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      44 8
      خودش ام الفساد است
    • جنابخان A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      11 3
      فاااااااااااااااسسسسسسسسسسسسد؟؟؟
    • امیر A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
      24 5
      مچ گرفتن، هنگامی است که خود شخص مچ گیر، فاسد نباشد و آنهایی که ریگی در کفششان است را به دستگاه دادرسی و قضایی یا مسقیم و رو در رو به مردم بگوید تا از فساد کاسته شود. نه اینکه ایشان که خودش پایه گذار بسیاری از مشکلات اقتصادی و سیاسی است، به اطلاعات فوق سری دسترسی پیدا کند و از آنها برای محافظت خود و اطرافیانش در برابر قانوو استفاده نماید این کار گرو کشی است نه مچ گیری و باج دادن به او ستم مضاعف بر مردم... اگر می خواهید، دروغ که مادر تمام فسادها و تباهی هاست، کم شود و در کشور اسلام برقرار شود اسلام به چنین افرادی باج نمی دهد محاکمه علنی در یک دادگاه بیطرف و تخصصی، شرط اول و نخستین گام خواهد بود.
  • بنده خدا A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    16 3
    آشپز وقتی دو تاباشه بهتر از این نمیشه
  • بی نام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    18 9
    با توجه به این موارد احمدی نژاد رئیس جمهور آینده است چون وعده های مالی می دهد اکثر مردم هم نیازمندند ازطرفی جرات رد صلاحیت کردن ایشان را هم ندارند
  • جاوید IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    8 4
    عجب جرمهاییعزل متکیدیر معرفی کردن وزیر ورزش11روز خانه نشینیوشکایت افراد عادی از ایشون موقع سفرهای استانیجالبه یعنی مسئولین ما در وزارت اطلاعات پرونده دارن؟و احمدی نژاد چون این پرونده ها دستشه کسی نمیتونه چیزی بهش بگه؟؟؟؟؟؟؟؟پس باید گفت زنده باد احمدی نژاد.........................
  • محمد RO ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    18 9
    آقا سعید از تعداد منفی که نظرت گرفته معلومه احمدی نژاد چقدر محبوبه.
  • بیسواد A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    10 28
    فقط احمدی نژاد.
  • سید علی IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    9 19
    نمی دونم این دروغ پردازی رسانه ای رو واسه چی دامن می زنید؟ یعنی تا این حد از آمدن دوباره اش می ترسید؟ خجالت بکشین. حیا کنین. احمدی نژاد رفت. مثل خیلی هایی که رفتند. لطفا گند اینهایی رو جمع کنید که به قول علما دیوث سیاسی هستند.
  • بی نام ES ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    19 1
    وقتی به مردم عادی میرسه دیگه مصلحت جایی نداره . این همه پول بیت المال خورده میشه بخاطر مصلحت همه سکوت کنید و ببینید .
  • سامان IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    20 1
    درود بر ایشون که آزادگی را در صحبت هایشان می توان دید... درود بر ایشان که برای نخستین بار و به طور واضح اعلام عمومی کرد که "دسترسی احمدی‌نژاد پرونده‌های وزارت اطلاعات مانعی برای بررسی تخلفاتش است" و صد افسوس که آنقدر فساد در این مملکت و در میان همه فراگیر شده که اکثر قریب به اتفاق آقایان چه چپ و چه راست سوژه ای دارند که می ترسند علنی شود
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    12 2
    خسته نباشی دلاور
  • جواد A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    12 17
    چقدر ترس از حضور احمدی نژاد در انتخابات.کلا هرچی به زمان انتخابات نزدیک میشیم مطالب ضد احمدی نژاد تو این سایت بیشتر میشه
  • علی IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    10 22
    احمدی نژاد پاک تر و ساده زیست تر از انی است که این ها می گویند احمدی نژاد چهره ای شناخته شده و امتحان پس داده است ولی متاسفانه دشمنان زیادی دارد .احمدی نزاد به فرموده حضرت آیت الله مصباح نورانی و هاله ای از نور دور سرش دیده شده پس چگونه می شود چنین فرد مومن و پاکی را به تخلف متهم کرد شاید ایشان از روی مصلحت کارهایی کرده بود ولی هیچ زمانی مرتکب تخلف نشده و نمی شود
  • مالباخته نگین غرب A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    4 3
    در دوره قبل؛ جواب شکایت به کمیسیون اصل نود در مورد پرونده نگین غربتحت نظر شعبه ۳۶ تجدید نظر دادگاه انقلابهرگز داده نشد. بعد از ۱۵ سال هنوز سرگردانیم.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    8 18
    بی خودی احمد نژاد را خراب نکنید فایده ی ندارد نازه اگر پرونده ای داشت در این چهار سال رو می شد درصمن پای عزیزان وزارت اطلاعات را جلو نکشید انها خیلی عزیزند
  • محسن EU ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    15 4
    آقای ali : متاسفانه اطلاعات شما درمورد مجلس هشتم ونماینده شجاع وجانباز شهرستان خدابنده جناب آقای سید فاضل موسوی بسیارکم است ؟ ایشان در زمانیکه بسیاری از نمایندگان درمقابل احمدی نژاد سکوت مرگباری را پیشه خود کرده وحتی حمایتش هم میکردند یک تنه ایستاد و تمامی تخلفات را آشکار ساخت . اما افسوس که مصلحت اندیشی اجازه رسیدگی به این تخلفات را نداد.لطفا قبل ازقضاوت درمورد هرکس کمی هم مطالعه کنید.
  • بدون نام ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    10 13
    اينقدر اين خانه نشيني رو گنده نكنيد، وزيرش رو دوست داشته ديگه، ممكنه اين اتفاق براي هر رييس جمهوري بيفته.
  • غفور A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    8 15
    هر دولتی که بیاد دولت قبل خودش به باد انتقاد سازنده ویا انتقا د تخریبی قرارمیده . ولی شما تا حالا چرا زبون باز نکرده بودید لابد میخواهید به بعضی ها بفهمونید که شما هم مخا لف اقای احمدی نژاد هستین وامتیاز بگیرین . خدائی موضوع چیه موسوی جان
  • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    24 0
    ایشون آتو داره از همه دولت و حتی.......................
  • مهدی شجاعی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    23 0
    پس ان چند نفری که دست احمدی نزاد گیر دارند اول باید محاکمه شوند که چه خلافی مرتکب شده اند پناه میبرم به خدا از این لابی های پشت پرده
  • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    8 22
    با سلام به کوری چشم دشمنان آن مرد خواهد آمد
  • psk A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    20 0
    پس چه دسته گلهائی به اب رفته که ما نمی دانیم ؟لابد بگم بگم حقیقت بود
  • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    9 19
    واقعا برای ادبیات ی نماینده مردم متاسفم که مثل کوچه بازاری ها حرف میزند اگه دسترسی به اطلاعات وزارت این قدر مهم است الان باید همه به وزیران اطلاعات باج بدهند خصوصا یونسی
  • امیر A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    7 13
    به نظرمن اقای موسوی مسایل بسیار مهمی رامطرح کرده که بدون توجه به دلیل طرح ان در این مقطع بایدمورد توجه مقامات ارشد و دلسوز نظام قرار گیرد وبرای مردم مشخص کنند این پرونده هایی که احمدی نژاد به ان دسترسی پیدا کرده و مانع رسیدگی به تخلفاتش شده مربوط به چه کسانی است .این شایعات باعث بدبینی مردم به نظام مقدس اسلامی وتوهین مستقیم به مردم است
  • رمضام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    11 21
    باسلام.به این آقا بگویید تا حالا کجا بودید نطق کنی؟ برو بابا احمدی نژاد محبوب قلبهاست
  • علی A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    13 0
    اول بایدقبلی ها که براخودشون حیف ومیل کردن به پروندشون رسیدگی بشه شماشهامت اسم اوردن ندارین
  • محمد حسین A1 ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    16 3
    دیگه مردم یا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی کنند یا دقت خیلی بیشتری می کنند تا افسار کشتی ایرانیان را به یک ناشی ندهند...................
  • بی نام A1 ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    10 11
    دیگران را خراب نکنید
  • بی نام IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    8 37
    ازخودت بگو چه گلی بسرمملکت زدی دردوران اصلاحات که همه چیزمملکت تعطیل بودورئیستان همیشه اروپاتشریف داشتندباوعده های سرخرمنی آبنباتی وهویجی وهیچ تحریمی درکارنبودولی 88درصدمردم زیرخط فقربودند
  • بی نام A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    9 42
    در اوضاع منفعت طلبی سیاسیون، فردی سیاستمدار وعدالت طلبی مانند احمدی نژاد نیاز مبرم جامعه ما می باشد.البته خود احمدی نژاد هم عاری از خطا نیست ولی نسبت به بقیه سیاسیون خالص تر است.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    1 8
    تکرار این اتهامات واهی در سال انتخابات به نظر هدفدار و برنامه ریزی شده میاد شاید بعضیها از نامزد شدن و انتخاب دکتر میترسند
  • بی نام DE ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    0 0
    دولت آقای روحانی در تمام سیاست های خارجی اش شکست خورد و تمام وقت خود را صرف این سیاست ها کرد و بیت المال را در این راه بر باد فنا داد و شما خود سرانجام این سیاست های اشتباه را مبینید.درود بر کسی که در زمان او ایران محکم ترین و بی هراس ترین سیاست را داشت و در سیاست خارجی اش به زور گویان جهان باج نمی داد. ولی حالا ما همین اقتدار سیاسی را هم نداریم. افسوس که فعل حال ایران تبدیل به یک کشور ترسو شده و مظلوم واقع شده است.