هافبک بازیساز ایرانی تیم الاهلی قطر روز سه شنبه به این کشور برمی گردد. او قرار نیست به استقلال برگردد.

زاوش محمدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛مجتبی جباری امسال هم به استقلال برنمی گردد. بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی قطر که هفته قبل به تیم سابقش چراغ سبز نشان داده بود و علاقه زیادی برای بازگشت به استقلال داشت، فصل آینده هم در لیگ ستارگان قطر بازی خواهد کرد. مجتبی که اگر می آمد ، احتمالا چالشی بزرگ سر راه تیم قرار می داد ، جایی در لیست خرید آبی ها نداشت. استقلالی ها در پست او برای امسال بختیار رحمانی را خریده اند تا بعد از سال ها و درست از زمان جدایی مجتبی از جمع آبی ها ف پلی میکر داشته باشند. منصوریان که حتی همین چند شب قبل در یک برنامه زنده تلویزیونی وقتی داشت از علاقه اش به مربی گواردیولا سخن می گفت ، با طعنه رضا جاودانی روبرو شد که با شیطنت خاصی گفت سیستم مربیگری ات مثل پاس های رونالدینیو است. می گویی مربیگری گواردیولا را دوست داری اما سبک بازی تیمت می شود سبک مربیگری سیمئونه ! همان جا جواب داد:«باید یادتان باشد من در نفت کم بضاعت مربیگری می کردم و ناچار بودم بسته بازی کنم .» او با این جمله قصد داشت تاکید کند در استقلال قصد بازی بسته ندارد و به قول خودش از ابتدا می خواهد با تمام قوا روی سر حریفان خراب شود و به آنها مجال عرض اندام ندهد. برای همین هم به بازیکن بازیساز در تیمش احتیاج زیادی دارد. بازیسازی که قرار است این فصل مسئولیتش بر عهده بختیار رحمانی باشد و با بودن او خود به خود جایی برای مجتبی جباری 35 ساله نمانده است. البته از یاد نبریم ، آخرین فصل حضور مجتبی در استقلال ف همان فصل معروف دعواها بر سر بازوبند کاپیتانی بود. فصلی که قلعه نویی در یکی از بازی های تیمش با همه مدعیان بازوبند از نکونام ، رحمتی ، جباری ، پژمان منتظری و آرش برهانی روبرو شد و اصلا شروع همه دعواهای بزرگ بعدی فوتبال ایران از همان رختکن تیم استقلال در بازی با گهر درود بود. 
حالا اگر مجتبی به استقلال بر می گشت، قطعا استقلالی ها انتظار داشتند ، بازوبند را بر بازوی شماره 8 تیم شان ببینند. بازیکنی که همه ویژگی های کاپیتانی را دارد و خیلی با جدیت تیمش را اداره می کند. اگرچه این انتخاب ، برای استقلال مشکل دیگری ایجاد می کرد، اینکه این تیم حالا یک بزرگتر دیگر مثل مهدی رحمتی دارد و شاید داشتن دو ژنرال در تیم خیلی هم معقول نباشد. بخصوص که تیم یک پلی میکر جوان هم دارد. پلی میکری که بهترین خرید فصل آبی ها لقب گرفته است.

مجتبی برای نیامدن به استقلال دو دلیل در صفحه اینستاگرامش ذکر کرده و نوشته که جدا از داشتن قرارداد با الاهلی، او هیچ پیشنهادی از استقلال نداشته و کسی از باشگاه به او زنگ نزده تا او برای جدایی از الاهلی ذره ای انگیزه داشته باشد!

بر همین اساس جباری که این روزها به منظور سپری کردن تعطیلات پایان فصل در تهران بسر می برد برای حضور در دور جدید تمرینات تیم الاهلی به قطر برمی گردد.در مدتی که جباری در تهران بسر می برد بسیاری از طرفداران تیم استقلال در صفحه این بازیکن در اینستاگرام از وی تقاضا می کردند که به استقلال برگردد . جباری این روزها به کلینیک دکتر نوروزی می رود و با روزبه چشمی تمرین می کند. جباری که در بازه ای به دلیل پارگی رباط صلیبی از فوتبال دور بود شرایط این روزهای چشمی را درک می کند. شماره هشت سابق استقلال علاوه بر تمرین سعی می کند نقش یک روانشناس را برای چشمی بازی کند تا بتواند دوباره به فوتبال بازگردد.

 

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =