۲۳ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
کشف بیش از 110 کیلو گرم مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 110 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی دو عملیات پلیسی خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین ،سردار "عليرضا صالحي " اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح كشور مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي گفت: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين باند متشكل از چند شاخه اقدام به قاچاق مواد مخدر به صورت عمده از جنوب به غرب كشور مي كنند.
فرمانده انتظامي استان زنجان افزود : چندي پيش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان موفق شدند با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان هاي همجوار يكي از شاخه هاي اين باند را با 6 عضو دستگير و در بازرسي از آنها 60 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف كنند.
اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان بيان داشت : در ادامه تحقيقات ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان دريافتند اعضاي يك شانه ديگر اين باند قصد دارند مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از استان هاي مركزي به وسيله يك دستگاه خودرو سمند به غرب كشور منتقل و توزيع كند .
سردار صالحي اشاره كرد : با اين اطلاع كه با همكاري خوب مردمي به نتيجه رسيد مرحله دو عمليات دستگيري و متلاشي كردن شاخه ديگر اين باند شب گذشته آغاز و مأموران موفق شدند دو عضو اين شاخه را پس از تعقيب و گريزبا شليك گلوله زمين گير و دستگير كنند.
وي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از خودرو سمند اين دو متهم مقدار 52 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياك كشف کردند گفت : در مجوعه از دو شاخه اين باند 112 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك كشف و هشت قاچاقچي و سوداگر مرگ نيز دستگير شدند .
فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه كشف مواد مخدر در سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزايش داشته است افزود : هرجا مردم با پليس همكاري و تعامل داشته اند پليس در انجام ماموريت ها موفق عمل كرده است.
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =