کیان خبر داد: اطلاعات دوربین های نظارتی به مراجع قضایی ارائه می شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از خدمت جدید مدیریت شهری مبنی بر ارائه مستندات ضبط شده توسط دوربین های نظارتی به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، روح الله کیان در حاشیه هفتاد و یکمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان داشت: در جلسه امروز بودجه با موافقت اعضای شورا مقرر گردید، چنانچه مراجع قضایی و انتظامی نیاز به مستنداتی در محدوده دوربین های نظارتی نصب شده توسط مدیریت شهری داشته باشد، اطلاعات به این مراجع ارائه گردد.

وی با بیان اینکه نصب 96 دوربین نظارتی توسط مدیریت شهری پیش بینی شده است، تصریح کرد: نصب دوربین های نظارتی یکی از اقدامات مدبرانه در مدیریت شهری است که توسط سازمان حمل و نقل ترافیک اجرا شده است که افزایش بار امنیتی شهر را در پی داشته و دارد.

کیان همچنین کمک به روانسازی ترافیک را از مزیت های این دربین ها برشمرد و گفت: با توجه به اینکه تخلفات رانندگی سبب ایجاد ترافیک در محدوده شهری می شود، لذا با وجود این امکان، تخلفات رانندگی نیز کاهش خواهد یافت چرا که دوربین ها نظاره گر و ثبت کننده تمامی رفت و آمد ها و عبور و مرور ها می باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق و بودجه شورای شهر کرج در ادامه خبر داد: کابل کشی فیبر نوری در جای جای شهربه منظور برخورداری همه مناطق از این امکان در حال پیگیری است و در سال های آتی شاهدانجام و بهره برداری از این پروژه مهم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دوربین‌های نظارتی در ۱۳ نقطه از شهر کرج نصب شده است، گفت: میدان آزادگان، میدان طالقانی، چهارراه شرافت، چهاراه طالقانی، چهاراه هفت‌تیر، میدان توحید، میدان شهدا، میدان سپاه و چهارراه گلزار، 45 متری گلشهر و فلکه اول گوهردشت از مناطقی هستند که دوربین‌های نظارتی در آنجا نصب شده‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =