عطایی تاکید کرد: تسریع در اجرای پروژه های شهری نیازمند نظارت مستمر مسئولان است

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: بازدیدهای میدانی از سطح محلات، موجب تسریع در روند خدمات رسانی به شهر و شهروندان می شود و مرتفع ساختن مشکلات شهری را در بازه زمانی کمتری به دنبال دارد.

به گزارش خبرآنلاین البرزو به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج حسین عطایی به همراه تنی چند از مسئولان منطقه 9 شهرداری کرج از محلات سطح این منطقه بازدید بعمل آوردند که هدف از این بازدید میدانی تسریع در مرتفع ساختن مشكلات شهر و شهروندان بود.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در این بازدید میدانی عنوان كرد: حضور مستمر در محل اجراي پروژه ها موجب تسریع در روند اجرایی آنها می شود و اهتمام هر چه بیشتر مسئولان در واحد های مختلف منطقه را در انجام امور محوله به دنبال دارد.

عطایی با اشاره به تاكيد شهردار کلانشهر كرج مبني بر حساسيت بازديدهاي ميداني و ارسال گزارشات و نتايج به شهرداري كرج، گفت: اميد مي رود با همكاري مسئولان منطقه بتوانيم در سرعت بخشيدن به بهسازي منطقه و رفع نياز شهروندان در امور عمراني، فضاي سبز، خدمات شهري، ترافيك و ... گام هاي موثري را برداريم.

این مسئول سیاست گذاری و شکل گیری پروژه های مصوب را براساس نیاز های منطقه ای دانست و عنوان کرد: برای قرار گرفتن این پروژه ها در مدار اجرا، تشریفات قانونی طی شده است که به تبع آن شهرداری بر حسب توانایی های موجود در منطقه و همچنین نیروهای فعال نسبت به اجرای آن اقدام می کند.

وی با یادآوری اینکه مدت اجرای پروژه های مصوب بر حسب سال مالی و در بازه زمانی یکساله تعریف می شود، افزود: مدت زمان اجرای پروژه ها متفاوت است و با توجه به توان اجرایی و شرایط منطقه تزریق مالی به پروژه صورت می گیرد.

گفتنی است طی این بازدید میدانی، مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از محلات دولت آباد، کوی ولیعصر، سیصد متری، هجرت ها بازدید بعمل آمده و دستورات لازم را به منظور تنظیم اخطار برای قطع انشعاب منازل دولت آباد از طریق حقوقی و خدمات شهر، طراحی روش جدید برای جمع آوری آبهای سطحی از طریق عمران منطقه، رسیدگی به وضعیت ساختمان مخروبه خیابان 12 متری هاتف، جمع آوری نخاله های ساختمانی خیابان کلکسیون و بازسازی سرویس های بهداشتی پارک انصار و سایر پارکهای سطح منطقه صادر کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =