ایلیات تاکید کرد: همسویی پروژه های عمرانی با نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری کرج است

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با اشاره به اینکه مجموعه خدمات رسان مدیریت شهری با هدف رفع نیازهای شهروندان ایجاد شده است، بر ضرورت همسویی پروژه های عمرانی با نیاز شهروندان تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،فرج الله ایلیات این مطلب را اعلام کرد و افزود: انطباق و همسویی پروژه های عمرانی شهرداری با نیاز شهروندان از اولویت هایی است که برای این نهاد به عنوان وظیفه تعریف شده و ضروری است تحقق این مهم در برنامه ریزی های اجرای پروژه ها بررسی شود.

این مسئول همچنین به مردمی و اجتماعی بودن نهاد خدمت رسان شهرداری اشاره و بیان کرد: بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان با رفع چالش ها و نیازهای آنان در شهر محقق می شود و خوشبختانه شهرداری کرج اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اهمیت رسیدن به توسعه پایدار شهری به عنوان دیگر وظیفه مهم شهرداری یاد کرد و افزود: شهروندان نیز به عنوان دریافت کنندگان خدمات شهرداری وظایفی را عهده دار هستند که تعامل و همکاری با این نهاد در زمینه های حفظ و صیانت از امکانات ارائه شده از سوی مدیریت شهری یکی از این وظایف به شمار می رود.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج، مشارکت مردم با شهرداری را یکی از ابزارهای اساسی رویکرد مدیریت شهری جهت رسیدن به توسعه پایدار دانست و گفت: مشارکت شهروندان عامل اصلی تحقق این مهم است.

این مسئول با بیان اینکه شهر محل زندگی شهروندان است و آنان بیش از هرکس ضعف ها را می شناسند و برای رفع آن تمایل دارند، اظهار داشت: مردم علاوه بر حفظ و صیانت از شهر و امکانات شهری می توانند شهرداری را در شناخت پتانسیل ها و امکانات بالقوه توسعه شهری همچنین اولویت بندی صحیح در خصوص اجرای پروژه ها یاری دهند.

وی در پایان سخنان خود گفت: توزیع متوازن خدمات در سطح شهر به منظور رسیدن به توسعه پایدار شهری نیازمند تعامل شهروندان با مسئولان شهری است و امید می رود این مهم با تلاش مدیران در آینده ای نه چندان دور محقق شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =