بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی از کارگاه آموزشی استاندارد سازی معابر شهری

هیربد معصومی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری و رئیس ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان از کارگاه آموزشی استاندارد سازی معابر شهری، ویژه مدیران و مسئولان فنی و استان بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، هیربدمعصومی در حاشیه این بازدید اظهارداشت: پیرامون امر مناسب سازی در محدوده شهری و از آنجایی که حداقل 20 درصد از ساکنین در شهرها دارای معلولیت می باشند، که شامل عزیزان جانباز، سالخوردگان و...هستند، باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا کلیه شهروندان بتوانند از امکانات عمومی فضای شهری بهره مند شده و استفاده بهینه نمایند.

وی افزود: هر چند شهرداری ها اقداماتی در جهت مناسب سازی این فضاها در استان انجام داده اند و جای تقدیر وتشکر همکاران وجود دارد،به نظر می رسد در این امر خطیر هم نیاز به آموزش وجود داشته و لازم است از تجربیات سایر کشورهایی که در این زمینه فعالیت کرده اند بهره مند شویم.

معصومی گفت: بر این اساس کارگاه آموزشی توسط استانداری البرز و با مشارکت شهرداری کرج و اداه کل بهزیستی استان برگزار و از اساتید ژاپنی که در این حیطه سابقه فعالیت ارزنده داشتند دعوت بعمل آمد.

وی افزود: در این کارگاه که به مدت سه روز برگزار شد،تکنیک ها و تجربیات مناسب سازی ارائه و مورد بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در کارگاه آموزشی قرار گرفت.

معصومی تصریح کرد: در جریان قرار گرفتن محتویات این کارگاه آموزشی به صورت سر زده در دوره آموزشی حاضر و تشریح الزامات پرداختن به مناسب سازی فضاهای شهری از محورهای اصلی بشمار می رفت.

وی افزود: امیدواریم منبعد با همکای شهرداری بتوانیم کارگاه های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء فنی کارشناسان در این حیطه برگزار شود.

بر اساس این گزارش، در پایان این دوره آموزشی نیز گواهی نامه به شرکت کنندگان در کارگاه اعطا شد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =