هشتاد و پنجمین جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغات استان البرز برگزار شد و طی آن با تاسیس ٣ موسسه فرهنگی هنری و ٤ مرکز تبلیغاتی دیگر در البرز موافقت شد .

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، معاون فرهنگی مطبوعاتی این اداره کل گفت: هشتاد و پنجمین جلسه کمیته فرهنگی استان در اواخر اردیبهشت ماه سال ١٣٩٥ برگزار شد و طی آن با صدور پروانه فعالیت ٣ موسسه فرهنگی هنری تک منظوره، تمدید پروانه فعالیت ١ موسسه فرهنگی هنری ، تاسیس ٤ مرکز نشر کتاب و انتقال یک چاپخانه از تهران به البرز موافقت شد.
محمد طاهری گفت: در هشتادوپنجمین جلسه کمیته تبلیغات استان نیز با صدور مجوز ٤ کانون آگهی و تبلیغاتی، تمدید پروانه فعالیت ٤ کانون آگهی و تبلیغاتی موافقت و تخلف دو کانون آگهی و تبلیغاتی بررسی شد.
وی افزود: جلسات کمیته فرهنگی و کمیته تبلیغات استان به صورت جداگانه و به طور ماهانه و منظم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان مربوطه برگزار می شود و طی آن به درخواست متقاضیان تاسیس مراکز فرهنگی و تبلیغاتی ، تمدید پروانه فعالیت آنان و سایر امور این مراکز رسیدگی می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =