۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کارد به استخوان شهرداری همدان رسیده است

اگر امروز شهرداری همدان تخفیف 20 درصدی عوارض را اعمال کند به طور قطع تا پایان سال این میزان تخفیف به 50 درصد می‌رسد چون مشکلات مالی شهرداری همدان تمامی ندارد.

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ علی رحیمی فر، عضو شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه روزمرگی، شهرداری همدان را با بحران مواجه کرده است، گفت: کارد به استخوان شهرداری رسیده است و باید راهکاری برای برون رفت از این وضعیت اندیشیده شود.

وی که در صحن علنی شورای شهر سخن می گفت افزود: متاسفانه شهرداری همدان منابع مالی برای پرداخت حقوق ندارد.

رحیمی فر، با بیان اینکه شورای شهر باید راهکاری برای بهبود کسب درآمد شهرداری همدان ارائه دهد، خاطرنشان کرد: شهرداری همدان دچار روزمرگی شده و فقط به دنبال درآمدزایی برای پرداخت حقوق است که این امر می‌تواند مشکل‌ساز شود.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان باید در زمینه کسب درآمد و هزینه‌ها تغییر نگرشی داشته باشد، اظهار داشت: شهرداری همدان باید هزینه‌ها را کاهش داده و از آغاز پروژه‌های غیرضروری جلوگیری کند تا بخشی از مشکلات مالی از این طریق مدیریت شود.

نرگس نوراله زاده، عضو دیگر شورای شهر همدان نیز در این جلسه نسبت به نحوه پرداخت حقوق شهرداری همدان اعتراض کرد و گفت: شهرداری همدان در اقدامی عجیب ضمن پرداخت با تاخیر حقوق نیروهای شرکتی، حقوق هر نیرو را از 200 تا 420 هزار تومان کاهش داده‌اند.

وی تصریح کرد: این اقدام شهرداری همدان در پرداخت حقوق مناسب نبوده و باید اصلاح شود، چرا مدیران شهرداری باید حقوق خود را به صورت کامل دریافت کنند ولی نیروهای شرکتی با کاهش حقوق مواجه شوند.


این مسئول شورای شهر با اشاره به اینکه شهرداری همدان به پیمانکاران اعلام کند تا در تاریخ مشخصی برای دریافت مطالبات خود اقدام کنند تا در زمان پرداخت حقوق مشکلی ایجاد نشود، گفت: اگر قرار است حقوق نیروهای شرکتی شهرداری همدان با کاهش پرداخت شود این کاهش حقوق باید برای مدیران شهرداری همدان نیز اعمال شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =