نمایشگاه قرآن و عترت در فرهنگسرای امام خمینی آغاز به کار کرد

نمایشگاه قرآن و عترت در فرهنگسرای امام خمینی‌ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت، با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و جمعی از اقشار مردم افتتاح شد.

این نمایشگاه که از٢٤ خرداد آغاز به کار کرده با همکاری سه موسسه قرآنی فرهنگی،هنری شکوفه‌های بهشتی و کلمه‌النور تا ١٠ روز آینده دایر خواهد بود.

در قالب این نمایشگاه غرفه‌های ویژه‌ای شامل نرم افزارهای علوم قرآنی،کتب مفاتیح، صنایع دستی، کودک و نوجوان، ایستگاه نقاشی، عفاف و حجاب دایر شده است و ساعت بازدید از این نمایشگاه از ٩ صبح تا ٢٠ شب به صورت روزانه است.

برگزاری کارگاه‌های تدبر در قرآن کریم، کارگاه نهج البلاغه و محافل انس با قرآن کریم، نشست‌های تخصصی علمی و فرهنگی، مسابقه قرائت دعای ربنا از جمله برنامه‌های اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

غرفه مشاوره سبک زندگی، دکه قرآنی، غرفه صنایع دستی، کتب قرآنی کودک و نوجوان، نرم‌افزارها و قلم قرآنی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه کودک و نوجوان، غرفه صنایع دستی، غرفه تغذیه سالم و یک غرفه نیز در قالب پوستر آیات دایر شده است.
غرفه قرآنی پوستر آیات در قالب آثار هنرمند زنجانی شبیری خوشنویس زنجانی و همچنین آثار برگزیده مسابقه پوستر آیات قرآنی دایر شده است.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =