ایسنا نوشت: یک وکیل دادگستری معتقد است که اگر قانون «از کجا آورده‌ای؟» را اجرا می‌کردیم، شاهد فیش‌های چند ده میلیونی نبودیم.

حسین احمدی‌نیاز گفت: دیوان محاسبات کشور از طرف قوه مقننه به هزینه اعتبارات و بودجه کشور نظارت دارد و از طرف دیگر سازمان بازرسی کشور از سوی قوه قضاییه  امر نظارتی را بر عهده دارد؛ آنچه که در قالب پرداخت فیش‌های حقوقی صورت گرفته یک امر تازه نیست و در گذشته هم این امر صورت می گرفت.

وی با بیان اینکه کمک رسانه ها باعث ورود این موضوع به افکار عمومی شد و متاسفانه دستگاه‌های نظارتی در این زمینه کوتاهی کردند، گفت: در حال حاضر باید در راستای تحقق عدالت اجتماعی، احقاق حقوق ملت، برخورد با مفاسد و توجه به فرامین و دستورات مقام معظم رهبری پیش از اینکه موضوع رسانه ای می شد، دستگاه های نظارتی با این گونه موارد برخورد قاطعی می کردند.

این وکیل دادگستری اظهار امیدواری کرد که دستور رییس‌جمهور برای برخورد با این موضوع احساسی نباشد، بلکه در چارچوب قانون عملیاتی شود.

احمدی‌نیاز خاطرنشان کرد: اگر ما در این حوزه شفاف‌سازی می داشتیم یا قانون «از کجا آورده‌ای؟» را اجرا می کردیم، شاهد چنین موضوعات تلخی نبودیم.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سرباز IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    1 0
    اقای وکیل عزیز آن وقت قانون ازکجا اوردی اجرا میشد بجز ماهای بدبخت کس نمیماند همه بایدمیگرفتن
  • امید A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    1 0
    احسند به این وکیل .هیچ کس نمپرسه شما این دارایی که جمع کردی از کجا و به چه وسیله ای بوده.اگه قانونی هست که نیست.لااقل مالیاتش را بگیرند.
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    2 0
    اگر رسانه ها ازاد باشن اگر همه جواب پس بدن اگر ... اگر .... اگر .... عدالت کجایی چه شکلی هستی کی میای اصلا وجود خارجی داری