دبیر هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و ماشین سازی تبریز گفت: باشگاه شهرداری تبریز با حمایت از 20 تیم در سطح قهرمانی، رویایی ترین باشگاه ورزشی کشور است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، دکتر سعید نیکوخصلت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه شهرداری در راستای سیاستهای مدیریتی و حمایت از قهرمانان بومی در مقایسه با دیگر باشگاههای سطح کشور بسیار منحصربفرد حرکت کرده و بیش از 20 رشته ورزشی را پوشش داده است.

سرمربی تیم کاراته شهرداری تبریز اظهار داشت: قهرمانان ما در سطح تیم ملی که سالها در کشور و رقابتهای آسیایی مقام آورده بودند، با نظر مثبت شهرداری و شورای شهر تبریز تحت پوشش قرار گرفته و بعد از فرصت 9 ماهه استراحت، با آغاز تمرینات فشرده برای حضور در رقابتهای جهانی آماده می شوند.

وی افزود: قهرمانان زیادی داریم در این ورزش که طی سالها و دهه گذشته برای آذربایجان و شهر عزیزمان تبریز افتخار آفینی کرده اند ، اما امسال سه نفر از جوانان پرافتخار ورزش کاراته تبریز آقایان فرزاد محمدخانلو، آرمین روشنی و احد شاهین در عرصه های ملی و جهانی برای منطقه افتخار آفرینی خواهند کرد.

دکتر نیکوخصلت تصریح کرد: ورزشکاران ما از اصفهان و تهران و در دیگر کشورهای دیگر دنیا رقبای قدری دارند که همواره برای کنار زدن این قهرمانان تلاش می کنند، خوشبتانه باشگاه شهرداری با حمایتهای ارزشمند خویش این ورزشکاران را در رده های بالای کاراته حفظ کرده و برای معرفی ایشان در رده های جهانی تلاش می کند.

وی که ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز را نیز بر عهده دارد ادامه داد: با وجود حمایتهای چشمگیر باشگاه شهرداری، ورزشکاران آذربایجان برخلاف دیگر استانها که فضاهای متعددی برای معرفی و کسب نام و آوازه ایجاد می کنند، ورزشکاران ما با وجود توانمندی و قابلیتهای بالای علمی و ورزشی همواره یا مشغول تحصیل و تمرین بوده اند.

سرمربی تیم کاراته شهرداری تبریز گفت: 3 لیگ جهانی و یک دوره مسابقات جهانی در پیش داریم که با عنایت الهی ورزشکاران ما با هدف افتخار آفرینی و کسب مدال شرکت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه شهرداری در سطح قهرمانی وضعیت قابل توجه و رویایی دارد، گفت: کسب عنوان قهرمانی تیم دوچرخه سواری شهرداری در ژاپن، افتخار آفرینی در تور آذربایجان، مطرح شدن تیم والیبال بین 5 تیم برتر کشور  و همچنین در رشته فوتبال صعود تیم ماشین سازی بعد از 20 سال به لیگ برتر به عنوان تیمی با قدمت دیرین پتانسیل بالایی ایجاد کرد و گنجی نهفته را در عرصه ورزش تبریز بیرون کشید.

دکتر سعید نیکوخصلت اظهار داشت: در سطح ورزش همگانی نیز شهرداری سال گذشته با شعار شهر سالم، شهروند سالم با مسابقات پیاده روی، دوچرخه سواری، جشنواره های سلامتی، توزیع کارتهای پرس و جوایز، برگزاری ورزش صبحگاهی توسط مربیان ورزشی در پارکهای سطح شهر با هدف ترویج نشاط و سلامتی روحی و جسمی در بطن جامعه به آموزش و هدایت شهروندان اقدام کرد است.

دبیر هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و ماشین سازی تبریز رویکرد و آینده ورزش شهرداری را بسیار روشن و رو به پیشرفت خواند و گفت: همه این موارد نشان از همت باشگاه شهرداری به برکت حضور شورای قوی با نگاهی فراگیر و توسعه محور به ورزش و همچنین حمایتهای شهردار محترم تبریز و هیئت مدیر فنی و متخصص باشگاه دارد که با تلاشهای شبانه روزی از هیچ تلاشی دریغ نورزیده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =