پیکر مطهر شهید مدافع حرم در ملایر تشییع وبه خاک سپرده شد

پیکر پاک و مطهر سعید شاملو شهید مدافع حرم روز چهارشنبه بر روی دستان مردم روزه دار و شهید پرور ملایر تشییع و در گلزار شهدای بهشت هاجر این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبر آنلاین از ملایر ؛ پیکر مطهر شهید سرهنگ پاسدار سعید شاملو که هفته جاری در عملیات مستشاری سوریه و در اطراف شهر حلب به مقام والای شهادت نایل شده بود در مراسم باشکوهی و با حضور خیل عظیم مردم و مسئولان شهید پرور ملایر تشیع ودر آرامگاه ابدی ودر گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر به خاک سپرده شد.

مردم روزه دار و شهید پرور ملایر بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در آیین تشییع شهید مدافع حرم ثابت کردند که همواره همپای شهدا و خانواده های معظم آنها هستند و این مسیر را محکم و استوار ادامه خواهند داد.

شهید سعید شاملو که بازنشسته نیروی زمینی سپاه پاسداران بود، به مدت یکسال به صورت داوطلبانه به عنوان نیروی تخریب چی یگان های عملیاتی در سوریه انجام وظیفه کرد که هفته جاری در اطراف شهر حلب به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت نامه شهید شاملو که توسط یکی از دختران وی قرائت شد، این شهید مدافع حرم جنگ در خاک سوریه و جهان اسلام را همان عاشورای حسینی دانسته و حضور در این جبهه را وظیفه خود عنوان کرده است.

شهید شاملو در وصیت نامه خود نوشته است که وقتی می بینم در کشورهای اسلامی کافران و داعشی ها چگونه بچه ها و مردم بی دفاع را به دلیل مسلمان بودن می کشند، وظیفه خود دانستم برای دفاع از انسان های بی دفاع روی زمین به سرزمین سوریه بروم.

وی در وصیت نامه خود از امت اسلامی، همسر و فرزندانش خواسته که از اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت فقیه دفاع کنند و همواره برای مظلومیت مسلمانان جهان و خون بی گناهانی که روی زمین ریخته می شود، گریه کنند که قطعا پیروز خواهید بود.

شهید پاسدار سرهنگ سعید شاملو در گردان 151 لشگر 32 انصارالحسین(ع) سپاه در دوران دافع مقدس خدمت می کرد که در سن 49 سالگی در دفاع از حرم آل الله به شهادت رسید.

از وی سه فرزند دختر به جای مانده است.

لازم به ذکر است شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرده و با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =