۱ نفر
۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
آدرسی انحرافی برای دولت جوان انقلابی

طی ماههای اخیر در محافل مختلف از فضای مجازی تا فضای واقعی سخن از دولت جوان انقلابی مطرح بوده است. دم از دولت جوان انقلابی زده می شود و مرتباً به دنبال این هستیم که یک رئیس جمهور جوان را به جامعه معرفی کنیم.

 این دقیقاً آدرسی اشتباه و شاید بتوان گفت انحرافی است. انحراف از آنچه حضرت آقا در فرمایشات خود مطرح کردند و عده ای دانسته یا نادانسته آنچه ایشان تاکید کرده اند را به انحراف برده اند.

 حضرت آقا سریحاً از عنوان دولت جوان انقلابی یاد کردند. اما آیا دولت جوان به معنای رئیس جمهور جوان است؟ و از منظر دیگر، معیار رییس جمهور جوان بودن فقط معیار سنی است!؟

پاسخ قطعا خیر است. دولت جوان به معنای رییس جمهور جوان نیست. این همانی دولت جوان با رئیس جمهور جوان تحریف آشکار بیانات مقام معظم رهبری است.

وقتی ما از دولت یاد میکنیم دقیقاً به معنای هیئت دولت شامل وزرا و معاونین رئیس جمهور است و نه شخص رییس جمهور!

بدون تردید، اگر مقام معظم رهبری منظورشان رئیس جمهور جوان بود دقیقاً از این واژه استفاده می نمودند؛ کما اینکه ایشان در بیاناتشان فرمودند: «منظور من یک جوان سی و چند ساله نیست که در راس امور اجرایی کشور قرار گیرد؛ حاج قاسم ما هم جوان بود. علیرغم اینکه ۶۳ سال سن داشت و اگر به شهادت نمی رسید من تا ۱۰ سال دیگر نیز ایشان را در جایگاه خود ابقا می نمودند».

لذا جا دارد با توجه به این خلط مبحث ای که شکل گرفته افراد مختلف و صاحب نظران نسبت به تبیین فرمایشات مقام  معظم رهبری و آگاهی بخشی به جامعه انقلابی و حزب اللهی اقدام نمایند و این فرمایش حضرت آقا را  مسمسک نیات و اهداف شخصی و جریانی خود نمایند.
 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =