نماینده مردم تهران در مجلس:‌در مورد حادثه شهران شهرداری نباید شانه خالی کند/شهردار به مردم توضیح دهد

ایسنا نوشت: نماینده مردم تهران تاکید کرد: مسئولان شهرداری و شخص شهردار تهران باید نسبت به حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران پاسخگو باشند و مجلس نیز در صورت نیاز به موضوع ورود می‌کند.

علیرضا رحیمی با اشاره به حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران گفت:‌ با توجه به مهم بودن این حادثه و اینکه با این حادثه حداقل زندگی ۱۲ هزار خانواده مختل شده است، شهردار شخصا باید به شهروندان توضیح دهد و احساس مسئولیت وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: این رویه که در چنین حادثه‌ای شهرداری حملاتی را متوجه دیگران کند و مسئولیت را نپذیرد و از طرف دیگر مسئولان مترو نیز تقصیر را به گردن شهرداری بیاندازند و هیچ یک از این دو نهاد مسولیت را نپذیرند درست نیست چون ماجرا بر سر امنیت جانی شهروندان است و مسئولیت گریزی به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست. از این رو باید مسئولان شهرداری وشخص شهردار توضیحات لازم را برای مردم بدهند و شفافیت لازم را داشته باشند.

این عضو مجمع نمایندگان تهران با تاکید بر اینکه مجلس در صورت نیاز به این موضوع ورود پیدا می‌کند گفت: وظیفه شورای شهر و شهرداری تهران روشن است و باید پاسخگو باشند.

رحیمی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت موارد استاندارد و ایمنی شان به خصوص در کارهای خدماتی و کیفی سازی گفت : قطعا با رعایت این موارد به خصوص دستور العمل های ایمنی در تمامی سطوح شاهد چنین حوادثی نخواهیم بود چون نادیده گرفتن استانداردها و ایمنی موجب این حوادث می‌شود.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =