برای 20 میلیون ریال پیرمرد 63 ساله همدانی راهی زندان شد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یک پیرمرد 63 ساله به خاطر بدهی 20 میلیونی ریالی در زندان به سر می برد.

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ یدالله روحانی منش، مدیرعامل ستاد دیه این استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: چندی پیش یک پیرمرد اقدام به معامله یک زمین و دریافت 20 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت می کند، که خریدار زمین به عللی از خرید این ملک پشیمان شد و 20 میلیون ریال پیش پرداخت را از مالک زمین مطالبه می کند.

وی خاطرنشان کرد: پیرمرد که اقدام به هزینه 20 میلیون ریال کرده بود و توان بازپرداخت آن را نداشت با شکایت خریدار و حکم قاضی، نهم خرداد ماه امسال زندانی شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: این پیرمرد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است و همچنین به علت نابینا بودن یک چشم، همسر او قیم خانواده است.

روحانی منش یادآور شد: همسر زندانی با بافت قالی و فروش آن اقدام به تامین هزینه و مخارج زندگی می کند با این وجود توان پرداخت بدهی 20 میلیون ریالی را ندارد.

وی گفت: پرونده کم بدهکارترین زندانی مالی 23 خرداد ماه امسال در ستاد دیه استان همدان تشکل شد و تحقیقات لازم در خصوص پرونده صورت گرفت.

روحانی منش بیان کرد: زمینه آزادی این پیرمرد از زندان فراهم شده است و در این هفته این مددجو به آغوش خانواده باز خواهد گشت.

لازم به ذکر است در دو ماهه اول سال جاری 32 زندانی جرائم غیرعمد استان همدان با بدهی بیش از 20 میلیارد و 601 میلیون ریال از بند رهایی یافته و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

مدیر عامل ستاد دیه استان از هموطنان درخواست کرد در جهت رهایی زندانیان بدهکار مالی به یاری این ستاد بشتابند و با آزادی زندانیان بدهکار خنده بر لب خانواده های آنها در ماه مهمانی خداوند بنشانند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =