عده ای در ماجرای اختلاف برانکو و کی روش، فدراسیون را مقصر دانستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جنگ برانکو و کارلوس کی روش بالا گرفته و این دو مربی، نمی توانند در مقابل هم سکوت کنند. برانکو ایوانکوویچ پس از شروع تست های پزشکی پرسپولیس، در ایفمارک علیه کی روش مصاحبه کرد و او گفت او می خواهد تیم قهرمان و تیم سقوط کننده لیگ را تعیین کند. برانکو حتی از گفت کی روش گرو کشی می کند و اجازه نمی دهد بازیکن هایش تست پزشکی دهند. پس از این حرف ها، کی روش سریعا در مقام پاسخگویی برآمد و گفت برانکو دروغ می گوید و حرف هایش شکایتی است. کارلوس دیروز هم گفت برانکو ادای جنتلمن ها را در می آورد. او سنگی پرتاپ کرده و حالا دستش را قایم کرده و می گوید من سنگ پرتاب نکردم. پس از این اتفاقات روز گذشته نظرات خوانندگان خبرآنلاین را درباره اختلاف این دو جویا شدیم که این نظرات متفاوت بود. عده ای می گفتند حق با برانکوست و عده ای هم می گقتند حق با کی روش است.
یکی از هواداران برانکو نوشت: «حق با برانکوست با تمام احترامی که برای کیروش قائلم ولی ادبیات ایشون اصلا در حد یک مربی مطرح بین المللی نیست و این دعوا جز ضربه به فوتبال این مملکت هیچ سودی نداره فدراسیون باید برنامه دقیق تری ارائه بده که تیم ملی و باشگاه ها متضرر نشوند.» یکی دیگر از هواداران نوشت: «کی روش خیلی وارد جزییات و حواشی می شود.به نظر بنده بیشتر تمرکز کارلوس روی وظایف ذاتی سرمربی بودنش نیست.» یکی دیگر بحث دستمزد کی روش را پیش کشید و گفت بهتر است جای پولی که به او می دهند، زیر ساخت های فوتبال ایران را درست کنند.
یکی دیگر از پرسپولیس ها نوشت: « حق را قانون مشخص کرده و قانون بین المللی میگه بازیکنان در زمان تعطیلی بازیهای ملی باید در اختیار باشگاه باشند.» هوادار دیگری هم نوشت: «حق با برانکو است چون وقتی که اردوی تیم ملی تمام شد باید بازیکن در تمرین تیم ملی حاضر باشد و اینجا دیگر تشخیص کادر فنی باشگاه است که شرایط را بسنجد و به بازیکنان استراحت بدهد یا اینکه درتمرینات حضور داشته باشند و یا اینکه در تمرین حضور داشته باشند ولی تمرین نکنند.با توجه به این گفتار من حق رابه مربی تیم پرسپولیس میدهم.»
اما در این بین عده ای هم به هواخواهی از تیم ملی و کی روش پرداختند. یکی از هواداران کی روش نوشت: «با این حاشیه که برانکو بریا تیم ملی درست کرد کار تیم ملی برا رفتن به جام جهانی مشکل شد.شک نکنید.» یکی دیگر از هواداران کی روش هم نوشت: «بعد از این همه وقت تلف کردن باید فرصت بیشتر در اختیار کادر تیم ملی قرار بگیره. کی روش بازیکنان را برای تیم ملی میخواد نه خودش.» فرد دیگری هم نوشت: «به نظر من حق با کارلوس کی روشه فوتبال ایران با اروپا قابل قیاس نیست و بازیکنان تو باشگاه به آمادگی مطلوب نمی رسن. پرسش من اینه آیا مسابقات انتخابی جام جهانی مهمتره یا لیگ ایران؟» هوادار دیگر هم عقیده داشت: «بالا بودن پرچم تیم ملی از همه چیز مهمتر است وبرانکو نباید باعث تضعیف تیم ملی شود. زنده باد تیم ملی ایران.»
یکی دیگر از هواداران هم نوشت: «چرا از شانزده مربى ليگ برتر فقط برانكو اعتراض كرده به نظر من برانكو جو گير شده به خصوص بعد از نظر سنجى برنامه نود. حالا فرصت مناسب گير آورده و داره از كيروش انتقاد ميكنه واقعا جاى تاسف داره.»
اما عده ای هم مدیریت فدراسیون را عامل این جنگ و دعوا دانستند. یکی از هواداران نوشت: «اگرچه جناب آقایان مربیان مورد نظر هریک به نوعی در این ماجرا مقصر بوده وهستند وشروع کننده جناب برانکو تقصیر بیشتری دارند اما مقصر واقعی فدراسیون فوتبال است چراکه باید با نقض کننده برنامه تدوین برنامه برخورد مناسبی انجام می داد. جناب کی روش براساس آن چه مورد تصویب قرار گرفته و مقرر بوده اجرا شود اقدام کرده است. با احترام.»

این نظرخواهی به طور همزمان در اینستاگرام خبرآنلاین هم وجود داشت. اکثر کاربرانی که در نظرخواهی خبرآنلاین شرکت کرده اند، در این ماجرا حق را به برانکو داده اند. البته کی روش هم رای تعداد قابل توجهی از کاربران را دارد اما اکثریت، حق را به سرمربی پرسپولیس داده اند.

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =