مادر از فرط گرسنگی کودک خردسالش را کنار جاده رها کرد

مادر بینوا از فرط گرسنگی از عرض جاده عبور می کند و بعد از تهیه غذا و مراجعه به روستا و سیر شدن شکم یاد کودک 26 ماهه خود افتاده و پس مراجعه به محل با جسد خونین وی روبرو می شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان از مرگ یک کودک خردسال در روستای نماز از توابع شهرستان ملایر در یک سانحه رانندگی خبر داد و گفت: مادر یک کودک ساعت 22 و 30 دقیقه برای دریافت غذا به رستوران طرف دیگر جاده مراجعه کرده و کودک 26 ماهه اش نیز به همراه او با عبور از عرض جاده اصلی به سمت رستوران می رود.

وی افزود: مادر خانواده پس از دریافت غذا و عبور از عرض جاده اصلی به منزل مراجعه کرده و نیم ساعت پس از صرف غذا متوجه غیبت فرزندش می شود.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: پس از جستجو برای یافتن کودک خردسال، جسد او در حاشیه جاده در حالی که خون آلود بود پیدا می شود.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: بررسی های کارشناسانه گویای این است که یک خودرو بصورت جزئی با کودک برخورد کرده و پس از پرت شدن کودک به حاشیه جاده راننده متواری می شود.

بنابر اعلام کارشناسان بی مسئولیتی مادر نسبت به فرزند عامل مرگ این کودک خردسال شده است چون مادر نباید دست فرزندش را رها کرده و پس از صرف کامل غذا متوجه غیبت فرزند شود.

لازم به ذکر است روستای نماز در حاشیه جاده ملایر - بروجرد قرار دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =