در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، از دستگاه های برتر در حوزه اوقات فراغت جوانان در مازندران تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مازندران ، ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان با اشاره به اين كه هر گونه برنامه و سند ملي غني سازي اوقات فراغت بايد به شكل واقع بينانه اي بومي سازي شود، بيان داشت: قريب به نيمي از جمعيت مازندران در روستاها ساكن هستند و بايد بر ظرفيت هاي مختلف مناطق شهري و روستايي و مولفه هاي موثر بومي در اين برنامه درنگ شود.
استاندار با اشاره به اين كه بر اساس بررسي هاي بعمل آمده، سهم خانواده و گروه دوستان و همسالان در پر كردن اوقات فراغت جوانان قابل توجه است، عنوان كرد: بايد برنامه هاي متنوع تري براي غني سازي اوقات فراغت جوانان پيش بيني شود.
ربيع فلاح با بيان اين كه نبايد جوانان را در فضاهاي محدود محصور نمود و گزينه ها و فرصت هاي خلاقانه تري براي گذران اوقات فراغت در اختيار آنان گذاشت، افزود: بايد ديد هر يك از فضاهايي كه جوانان، اوقات فراغت خود در آن جا مي گذرانند، به طور واقعي چقدر در غني سازي اين اوقات نقش دارند و نسبت به تقويت فضاهاي موثر كه نقش آفريني اندكي در اين راستا دارند اهتمام نمود.
رييس ستاد ساماندهي امور جوانان استان، با تاكيد بر اين كه بايد از ظرفيت بخش هاي غير دولتي در غني سازي اوقات فراغت جوانان بهره برد، خاطر نشان ساخت: بايد در حوزه هاي مختلف با بخش خصوصي تعامل و گفتگوي بيشتري داشته باشيم.
وي با اشاره به اين كه دستگاه هاي اجرايي مسئول به نقش خود در برنامه غني سازي اوقات فراغت جوانان جدي تر عمل كنند، تصريح كرد: بايد به جوانان خود اميد ببخشيم و از امكانات، درست استفاده نماييم و به جوان به عنوان يك فرصت آينده ساز نگاه كنيم.
استاندار بر نقش آفريني فني حرفه اي، هنرستان ها و كانون هاي مختلف مهارت آموزي در تابستان در اين راستا تاكيد كرد و ياد آور شد: برش شهرستاني برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت با دقت تهيه شود.
ربيع فلاح، افزود: الگوهاي درست كار در اين حوزه بر اساس پژوهشي علمي و جامع و پوشش برنامه ها در مناطق مختلف استان مشخص گردد و روي موضوع فراگيري برنامه ها بر سنين مختلف دوره جواني كار شود.
در اين جلسه كه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري نيز حضور داشت، با حضور دكتر فلاح از 3 دستگاه آموزش و پروش، بهزيستي و ورزش و جوانان به عنوان دستگاه هاي برتر در اين حوزه با اهدا لوح تجليل شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =