کولیوند خواستار لزوم توجه هرچه بیشتر مدیران ارشد وزارتخانه به ورزش استان البرز شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز، محمدجواد کولیوند عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته از سوی وزارت ورزش و جوانان در بخش تخصیص اعتبارات به پروژه‌های ورزشی توجه ویژه‌ای به استان البرز داشته است که این جای تقدیر دارد.
وی بابیان اینکه استان البرز دارای استعدادهای فراوان ورزشی است، اظهار داشت: در مجموعه ورزش و جوانان در استان البرز اگر مدیریت صحیحی صورت گیرد در سطح کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت، لذا این استان نیازمند توجه هرچه بیشتر مدیران ارشد ورزش کشور است تا بتواند با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در موفقیت‌های ورزشی کشور سهم قابل‌توجهی داشته باشد.
نماینده مردم کرج در مردم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبارات ماده 180 خاطرنشان کرد: این اعتبارات ویژه ی توازن بخشی در استان‌های کشور است که خوشبختانه طی سال‌های گذشته سهم استان البرز توانسته است کمک شایانی به توسعه استان به‌ویژه در ورزش داشته باشد.
وی بابیان اینکه مجلس شورای اسلامی اهتمام ویژه‌ای نسبت به ورزش دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه اخیر مجلس از سود حاصل از هر نخ سیگار در کشور یک تومان از بودجه کشور به امر ورزش اختصاص پیدا می کند که این می‌تواند در توسعه ورزش در سراسر کشور نقش بسیاری داشته باشد.
کولیوند ورزش را یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قلمداد کرد و گفت: ورزش می‌تواند به‌طور مستمر بر رفع این ناهنجاری‌ها بسیار اثربخش باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =