سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از راه اندازی کانون پیشکسوتان ورزش استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ نشست هم اندیشی با پیشکسوتان ورزش استان البرز با حضور امیر عفرانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان و سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل و جمعی از پیشکسوتان و روسای هیئت های ورزشی استان البرز در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست امیر عفراتی با قدردانی از اهتمام و تلاش دلسوزان ورزش استان برای توسعه ی این حوزه گفت: ورزش استان البرز همواره جزو استان های برتر کشور و دارای قهرمانان و استعدادهای بیشمار ورزشی است که این مهم، بحث ساماندهی و نظم بخشیدن به آن را بیش از پیش می طلبد.

وی با درخواست از ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی و قهرمان اسبق جهان و المپیک برای پیگیری راه اندازی کانون پیشکسوتان ورزش البرز تاکید کرد: مدیران اداره کل و بخش های مختلف ورزش و جوانان می بایست همکاری و تعامل لازم را برای راه اندازی این کانون داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی به ورزش افزود: با توجه به وجود صنایع و کارخانجات متعدد و دارای ظرفیت بالا در استان البرز، هیئت ها در زمینه همکاری و ورود بخش خصوصی به ورزش توجه ویژه ای داشته باشند چرا که این مسئله می تواند روند توسعه ورزش استان را تقویت و تسریع کند.

وی حضور نمایندگان کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی به عنوان روسای کمیسیون های اثرگذار کشور را فرصتی طلایی برای استان البرز برشمرد و بیان کرد: با توجه به دلسوزی و اهمیتی که نمایندگان البرز نسبت به ورزش قائل هستند، امیدواریم بتوانیم رابطه ی خوب و پایداری میان ورزش و صنعت استان برقرار کنیم.

عفراتی همکاری شهرداری ها با اداره کل را امری ضروری دانست و گفت: تعامل و کمک شهرداری ها در جهت توسعه زیر ساخت های ورزشی، گسترش ورزش همگانی و کاهش آسیب های اجتماعی جوانان بسیار موثر و با اهمیت است و می بایست مورد توجه جدی قرار گیرد.

این مسئول به تشکیل انجمن های خیرین ورزشی اشاره کرد و افزود: هر چه در جهت تقویت ورزش بیشتر تلاش صورت گیرد به همان اندازه از معضلات اجتماعی و هزینه برای مقابله با آن کاسته خواهد شد که تشکیل و تقویت انجمن های خیرین ورزشی می تواند در این زمینه منشا اثرات خیری باشد.

وی در پایان با اشاره به نقش پر رنگ صدا و سیما در کمک به توسعه ورزش و جوانان، تصریح کرد: صدا و سیما با لحاظ نمودن پوشش و پخش برنامه های ورزشی به عنوان یکی از شاخص های اصلی می تواند در زمینه ارتقاء فرهنگ عمومی فعالیت های قابل توجهی را انجام دهد که در این خصوص نیز به دنبال همکاری و تعامل با این نهاد خواهیم بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =