جلسات خانه گفت وگو مجدد برپا می شود

مجموعه جلسات خانه گفت وگو با هدف ترویج و آموزش گفت وگو برگزار می شوند.

ساميه طاهري، عضو پيوسته و راهنماي خانه گفتگو در گفت وگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت: سازمان مردم نهاد "گفتگوي مهر انديشه پايدار" معروف به "خانه گفتگو" با هدف ترويج و آموزش گفتگو از سال ١٣٩٢ فعاليت خودش را آغاز كرده و در مرداد سال ١٣٩٤ مجوز رسمي فعاليت خودش رو از وزارت كشور اخذ كرده است.   

طاهری افزود: اعضاء اين سازمان معتقدند كه گفتگو مي تواند به عنوان يك ابزار براي كاهش بسياري از آسيب‌ها استفاده شود.   

وی توضیح داد: اين سازمان از زمان شروع فعاليت بطور مرتب جلسات هفتگي گفتگو درباره موضوعات مختلف را برگزار كرده است.   

عضو پيوسته و راهنماي خانه گفتگو همچنین گفت: اين سمن در آغاز سال ٩٥ جلسات "اتاق فكر خانه گفتگو" رو براي اعضاء پيوسته خودش برگزار كرده تا در اين جلسات اعضاء بتوانند ايده و نظرات خود را براي پيشبرد بهتر اهداف مطرح كنند.   

طاهری با بیان اینکه در سال ١٣٩٤ كارگاههاي "تربيت راهنماي گفتگو" را از طرف مؤسسه كانون گفتگو كه زيرمجوعه مؤسسه امام موسي صدر هست براي تعدادي از اعضاء خود برگزار كرده افزود: راهنمايان خانه گفتگو در شبهاي ٢٥ و ٢٦ خرداد و ١ تير كارگاههاي با زمان يك ساعت و نيم را در تالار آفتاب براي عموم مردم برگزار كرده و اين كارگاهها در شبهاي ١٠، ١١ و ١٢ تيرماه نيز براي علاقه مندان برگزار می شوند.   

وی گفت: خانه گفتگو كارگاههاي ٣ روزه خودش را در آينده نزديك براي علاقه مندان برگزار ميكند. اما جلسات هفتگي بعد از پايان جلسات اتاق فكر حدوداً ٣ هفته ديگر تشکیل می شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =