بیش از 4 هزار نفر در راه مبارزه با مواد مخدر در کشور به شهادت رسیده اند

فرماندار ملایر: کشور ما با تقدیم بیش از 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز در طول سال‌های مبارزه با این پدیده شوم، همواره در صف نخست ایستادگی در برابر این عامل مخرب قرار داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از ملایر ؛ عبدالعظیم رضایی، فرماندار این شهر که در دیدار با خانواده 3 تن از شهدای مبارزه با مواد مخدر، خانواده شهدای معظم علی چراغی، غلامرضا غیاثوند و محمود کریم‌طجری، سخن می گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: روزانه 8 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در کشور جان خود را از دست می‌دهند


وی دیدار با خانواده شهدا را بزرگترین افتخار برای مسؤولان در ملایر دانست و خاطرنشان کرد: همه ما مدیون خون مطهر شهدایمان هستیم.

فرماندار ملایر با اشاره به آسیب‌های سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر در جامعه، ارزش ایثار و شهادت شهدای این عرصه را هم‌سنگ شهدای جبهه و جهاد در راه خدا دانست و گفت: مواد مخدر به عنوان زلزله خاموش، جنگ بدون مرز و بزرگترین منکر عصر حاضر، بخش عظیمی از زندانی‌ها، 55 درصد طلاق‌های کشور و بسیاری از ناهنجاری‌های امروز را به خود اختصاص داده است.

رضایی بر مراقبت بیشتر از فرزندان تاکید کرد و یادآور شد: آمارها نشان می‌دهد فقط بیکاری نیست که موجب روی آوردن به اعتیاد شده بلکه بسیاری از شاغلان ما نیز درگیر استفاده از مواد مخدر هستند.

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه از نظر اقتصادی سالانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان خسارت مبارزه با مواد مخدر را داریم، گفت: مصمم هستیم از همه ظرفیت‌ها برای آگاهی‎بخشی به خانواده‌ها در این زمینه بهره گرفته شود تا شاهد کاهش این ناهنجاری بزرگ در جامعه باشیم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =