دو تیم رباتیک ایرانی در یک چهارم نهایی ربات انسان نمای سایز بزرگ ربوکاپ 2016 آلمان

در بخش ربات انسان نما، سایز بزرگ/ Adult Size مسابقات ربوکاپ 2016 لایپزیک آلمان دو تیم ایرانی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

 

به گزارش خبرآنلاین، تیم رباتیک Baset و تیم IRC هر دو توانستند با غلبه بر حریفان خود وارد مرحله یک چهارم نهایی ربوکاپ آلمان شوند.

دیروز جمعه تیم Baset توانست 4 بر صفر تیم CIT Brains و 3 بر صفر تیم NKFUST را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم شود. بر اساس جدیدترین خبر این تیم ایرانی توانست امروز 2 بر صفر تیم KUDOS-A را نیز شکست داده و راهی مرحله بعدی شود.

اما تیم IRC از دانشگاه آزاد تبریز دیروز جمعه توانست با دو تیم Sweaty و Tsinghua Hephaestus به نتیجه مساوی صفر-صفر برسد و امروز باید با تیم HuroEvolutionAD بازی کند.

تیم دانشگاه آزاد قزوین/MRL نیز دیروز جمعه ابتدا 5 بر صفر تیم VDL Robot Sports را شکست داد، سپس با همین نتیجه تیم Falcons را شکست داده و ساعت 16 تیم NyBot را یک بر صفر پشت سر گذاشت و در پایان نیز با نتیجه مساوی صفر-صفر با Hibikino-Musashi به راند سوم صعود کرد و امروز باید با Cambada، Tech United Eindhove، Falcons مسابقه داده و اگر برنده شود وارد نیمه نهایی خواهد شد.

تیم علامه طباطبایی نیز در لیگ LWL Primary امروز در راند ششم 3 بر صفر به تیم Fighters باخت و در راند هفتم امروز باید با تیم Crest مسابقه دهد.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =